Newsy

Doda już miesiąc temu zaplanowała walentynki

2015-02-13  |  07:15

Doda, która od kilku miesięcy spotyka się z biznesmenem Emilem Haidarem, już wie, jak spędzi dzień zakochanych. Nie może zdradzić szczegółów, aby nie popsuć niespodzianki, jednak podkreśla, że będzie ona niekonwencjonalna. Piosenkarka od lat jest fanką walentynek.

Uwielbiam walentynki. Już miesiąc wcześniej wymyślam niespodzianki. Jestem bardzo nietuzinkowa. Życzyłabym sobie, żeby ludzie, którzy mnie otaczają, również podchodzili do tego typu świąt w niekonwencjonalny sposób – mówi wokalistka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Jeszcze rok temu Doda była singielką, dlatego walentynkowym prezentem obdarzyła swoich fanów. W dniu zakochanych ukazał się jej nowy teledysk  „High Life”. Gwiazda na Facebooku napisała wtedy: „Jako że darzę swoich fanów wyjątkowymi uczuciami, data nie jest przypadkowa :)”.

Obecnie Doda od kilku miesięcy spotyka się z biznesmenem Emilem Haidarem. Media donoszą, że na początku stycznia Doda wprowadziła się do nowego chłopaka. Niedawno w jednym z tabloidów wyznała natomiast, że chciałaby znów wyjść za mąż. Jej pierwszym mężem był Radosław Majdan, z którym wokalistka rozwiodła się po trzech latach małżeństwa. Później spotykała się z Nergalem, wokalistą zespołu Behemoth, i tancerzem Błażejem Szychowskim.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.