Newsy

Doda już miesiąc temu zaplanowała walentynki

2015-02-13  |  07:15

Doda, która od kilku miesięcy spotyka się z biznesmenem Emilem Haidarem, już wie, jak spędzi dzień zakochanych. Nie może zdradzić szczegółów, aby nie popsuć niespodzianki, jednak podkreśla, że będzie ona niekonwencjonalna. Piosenkarka od lat jest fanką walentynek.

Uwielbiam walentynki. Już miesiąc wcześniej wymyślam niespodzianki. Jestem bardzo nietuzinkowa. Życzyłabym sobie, żeby ludzie, którzy mnie otaczają, również podchodzili do tego typu świąt w niekonwencjonalny sposób – mówi wokalistka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Jeszcze rok temu Doda była singielką, dlatego walentynkowym prezentem obdarzyła swoich fanów. W dniu zakochanych ukazał się jej nowy teledysk  „High Life”. Gwiazda na Facebooku napisała wtedy: „Jako że darzę swoich fanów wyjątkowymi uczuciami, data nie jest przypadkowa :)”.

Obecnie Doda od kilku miesięcy spotyka się z biznesmenem Emilem Haidarem. Media donoszą, że na początku stycznia Doda wprowadziła się do nowego chłopaka. Niedawno w jednym z tabloidów wyznała natomiast, że chciałaby znów wyjść za mąż. Jej pierwszym mężem był Radosław Majdan, z którym wokalistka rozwiodła się po trzech latach małżeństwa. Później spotykała się z Nergalem, wokalistą zespołu Behemoth, i tancerzem Błażejem Szychowskim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.