Newsy

Doda: wręczenie tortu prezydentowi to był grzeczny gest. Chciałam po prostu być miła

2016-12-20  |  06:55

Wokalistka nie żałuje swojego zachowania podczas gali zorganizowanej z okazji 25-lecia "Super Expressu". Twierdzi, że wręczenie tortu prezydentowi Andrzejowi Dudzie było oznaką jej dobrego wychowania i kultury. Zamieszanie powstałe wokół tej sprawy gwiazda postanowiła wykorzystać w szczytnym celu - zaprojektowała koszulkę, a dochód z jej sprzedaży przeznaczy na pomoc dzieciom z domów dziecka. 

Doda była jedną z gwiazd, które wzięły udział w spotkaniu świątecznym, zorganizowanym przez Fundację One Day na rzecz dzieci z domów dziecka. Wokalistka postanowiła pomóc najmłodszym nie tylko swoją obecnością na tym evencie - zaprojektowała również specjalną koszulkę a dochód z jej sprzedaży zamierza przekazać jednej z fundacji wspierających potrzebujące dzieci. 

– Kiedy projektowałam tę koszulkę zastanawiałam się, jakie wydarzenie spowoduje, że każdy zwróci uwagę na tę koszulkę, żeby ona mogła pomóc w takim wymiarze jak bym sobie życzyła. Przypomniałam sobie słynną burzę tortową, o której mówiła cała Polska  – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Nadruk na koszulce nawiązuje do sytuacji, która miała miejsce pod koniec listopada na gali z okazji 25-lecia "Super Expresu". Wokalistka wręczyła wówczas kawałek urodzinowego tortu gościowi honorowemu, Andrzejowi Dudzie. Gdy wracała, skąpa kreacja, w którą była ubrana, odsłoniła jej pośladki. Wydarzenie to wywołało oburzenie niektórych polityków i komentatorów. Wokalistka twierdzi jednak, że nie żałuje swojego zachowania. 

– Za każdym razem, kiedy ktoś mi zadaje to pytanie, odpowiadam: „co, ktoś po swoim koncercie zrobiłby, gdyby wjechał tort”? I kiedy by zadano pytanie, komu dajemy pierwszy kawałek ciasta, najważniejszej osobie, co by zrobił, dałby sobie? – mówi Doda. 

Gwiazda uważa swój gest za wyjątkowo grzeczny, wynikający ze sposobu w jaki została wychowana. Nie przejmuje się, że został on wyolbrzymiony prze niektórych polityków i odwrócony przeciwko niej, uważa się bowiem za osobę pozytywną i optymistycznie patrzącą na świat. 

 Mogę to wziąć na siebie, ale chciałam po prostu być miła. Nie umiem chodzić tyłem jeszcze, przepraszam – mówi Doda. 

Wokalistka zapewnia też, że lubi wykorzystywać nawet niezbyt miłe wydarzenia ze swojego życia w dobrym celu. Dlatego, projektując T-shirt na cele charytatywne, postanowiła nawiązać w nim do głośnej medialnie "afery tortowej". 

– Pomyślałam, że jeżeli cała Polska tak samo jak się emocjonowała tą burzą w szklance wody kupi tę koszulkę, która raczej pokazuje tę sytuację z dystansem, z poczuciem humoru, to ile dobrego się stanie, ilu dzieciom pomożemy i jak można fajnie przekuć szum medialny w coś dobrego – mówi Doda. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.