Mówi: | Dorota Goldpoint, projektantka mody Beata Tadla, dziennikarka Monika Zamachowska, prezenterka Katarzyna Galica, aktorka |
Dorota Goldpoint zaprezentowała najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017. Na pokazie były m.in. Beata Tadla i Monika Zamachowska
Swoją najnowszą kolekcję zatytułowaną „Siła wolności” Dorota Goldpoint dedykuje kobietom aktywnym, które realizują swoje pasje i dzięki temu, że robią w życiu to, co kochają – nie muszą być od nikogo zależne. Z myślą o każdej z nich i biorąc pod uwagę różne typy sylwetki projektantka przygotowała kolekcję ubrań biznesowych, koktajlowych i wieczorowych. Króluje w niej ponadczasowa elegancja, którą dopełniają subtelne zdobienia, zmysłowe kroje i delikatne przeźroczystości. Kolekcję projektantka zaprezentowała w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.
– Najnowszą kolekcję zatytułowałam „Siła wolności”. Dedykowana ona jest kobietom zrealizowanym, kobietom, które są wolne, czyli tak naprawdę robią w życiu to, co kochają – pracują z pasją, są aktywne. I to jest właśnie taka grupa moich klientek, która najczęściej do mnie trafia – mówi agencji Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint, projektantka mody.
Najnowsza kolekcja Doroty Goldpoint zawiera sporo propozycji biznesowych, koktajlowych i wieczorowych.
– Szyję dla każdej kobiety, od rozmiaru 34 po rozmiar 54, dlatego że dla mnie rozmiar kobiety czy jej wzrost nie jest żadnym ograniczeniem. Uważam, że każda kobieta ma prawo wyglądać pięknie i kobieta, która jest pełniejsza nie musi chodzić tylko w bardzo obszernych ubraniach, jak zwykle nam się wydaje. Takie panie też chcą pokazać swoją kobiecość. I również dla nich mam propozycję w tej kolekcji – mówi Dorota Goldpoint.
– Dorota Goldpoint zauważa, że kobiety to kobiety, tzn. mamy biust, biodra, talię, mamy różne krągłości, których ona nie próbuje ukryć za gorsetami, ani za konstrukcją geometryczną w kształcie prostokąta, tylko ubiera nas tak, żeby ta nasza kobiecość mogła się pokazać światu z jak najlepszej strony, a ukrywa to, co każda z nas by chciała ukryć, a każda z nas ma coś takiego – mówi Monika Zamachowska, prezenterka.
– Piękne jest to, że Dorota Goldpoint nie projektuje wyłącznie dla młodych, pięknych, szczupłych modelek, ale potrafi ubrać kobietę w każdym wieku i z każdą figurą, co jest bardzo ważne i rzadko się zdarza – mówi Katarzyna Galica, aktorka.
Podobnie jak w poprzednich swoich kolekcjach Dorota Goldpoint stawia na niebanalne kroje, precyzję wykonania i najwyższą jakość tkanin.
– W mojej kolekcji są tylko naturalne tkaniny, czyli jedwabie, wełny, szyfony jedwabne, organzy jedwabne, w tej chwili jest dużo muślinów, dużo właśnie takiej przezroczystości to jest na pewno cecha moich kolekcji, że one są z naturalnych tkanin – podkreśla Dorota Goldpoint.
Ubrania z pracowni Doroty Goldpoint idealnie wpisują się w gust Beaty Tadli. Dziennikarka podkreśla, że klasyka w eleganckim wydaniu jest ponadczasowa i sprawdza się w każdej sytuacji.
– Bardzo lubię rzeczy klasyczne, bardzo lubię rzeczy kobiece i Dorota Goldpoint wychodzi właśnie naprzeciw takim potrzebom jak moje. Bardzo mi się podoba, kiedy kobiety są ubrane, a nie przebrane, i kiedy są po prostu kobiece – mówi Beata Tadla, dziennikarka.
Również Monika Zamachowska przyznaje, że podczas pokazu szybko wypatrzyła kilka idealnych propozycji dla siebie.
– Wiosna to jest moja ulubiona pora roku i nie ukrywam, że mam swój typ wśród prezentowanych modeli pokazu Doroty Goldpoint. To są czarne spodnie rozszerzane dołem, ale krótkie, takie 6/8, 7/8 i taki top muślinowy beżowy, lekko świecący w kolorze z odrobiną falban. A poza tym jestem zachwycona frakiem – mówi Monika Zamachowska.
Prezenterka podkreśla, że projekty Doroty Goldpoint są nowatorskie, a jednocześnie uniwersalne. Każdej kobiecie niezależnie od wieku, rodzaju sylwetki czy wykonywanego zawodu pozwalają zachować swój styl delikatnie, przełamując go sezonowymi nowinkami.
– Muszę mieć takie zabezpieczenie w postaci rzeczy, w których dobrze się czuję, ale w których też wyglądam godnie. Co jakiś czas one muszą się zmieniać, bo przecież trzeba być w kontakcie z modą, ze zmieniającymi się trendami – podkreśla Monika Zamachowska.
W listopadzie ubiegłego roku podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 w Krakowie Katarzyna Galica wraz z innymi aktorkami jako modelka prezentowała na wybiegu kolekcję Doroty Goldpoint na sezon jesień/zima.
– Jestem zachwycona, jest absolutnie znakomity. Wiedziałam, czego mogę się spodziewać po Dorocie, ale ta wiosna dzisiaj mnie absolutnie zachwyciła, oczarowała mnie. Wiem, że po Dorocie się można spodziewać czegoś cudownego, ale było parę takich ciuchów, że wow. Wiem, że Dorota się teraz przygotowuje do pokazu w Cannes, bardzo trzymam kciuki, kibicuję jej bardzo mocno, uważam, że jest niezwykła, utalentowana, kreatywna i ma ogromne wyczucie – mówi Katarzyna Galica.
Czytaj także
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-06: Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-16: Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało
- 2024-06-04: Zjawiska pogodowe powodują coraz więcej zniszczeń upraw. Większość rolników nie decyduje się na ich ubezpieczenie
- 2024-05-22: Beata Pawlikowska: Podczas urlopów ekologia schodzi u nas na drugi plan. Zbyt często latamy samolotami i niszczymy przyrodę
- 2024-04-26: Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.