Mówi: | Dorota Goldpoint, projektantka mody Beata Tadla, dziennikarka Monika Zamachowska, prezenterka Katarzyna Galica, aktorka |
Dorota Goldpoint zaprezentowała najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017. Na pokazie były m.in. Beata Tadla i Monika Zamachowska
Swoją najnowszą kolekcję zatytułowaną „Siła wolności” Dorota Goldpoint dedykuje kobietom aktywnym, które realizują swoje pasje i dzięki temu, że robią w życiu to, co kochają – nie muszą być od nikogo zależne. Z myślą o każdej z nich i biorąc pod uwagę różne typy sylwetki projektantka przygotowała kolekcję ubrań biznesowych, koktajlowych i wieczorowych. Króluje w niej ponadczasowa elegancja, którą dopełniają subtelne zdobienia, zmysłowe kroje i delikatne przeźroczystości. Kolekcję projektantka zaprezentowała w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.
– Najnowszą kolekcję zatytułowałam „Siła wolności”. Dedykowana ona jest kobietom zrealizowanym, kobietom, które są wolne, czyli tak naprawdę robią w życiu to, co kochają – pracują z pasją, są aktywne. I to jest właśnie taka grupa moich klientek, która najczęściej do mnie trafia – mówi agencji Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint, projektantka mody.
Najnowsza kolekcja Doroty Goldpoint zawiera sporo propozycji biznesowych, koktajlowych i wieczorowych.
– Szyję dla każdej kobiety, od rozmiaru 34 po rozmiar 54, dlatego że dla mnie rozmiar kobiety czy jej wzrost nie jest żadnym ograniczeniem. Uważam, że każda kobieta ma prawo wyglądać pięknie i kobieta, która jest pełniejsza nie musi chodzić tylko w bardzo obszernych ubraniach, jak zwykle nam się wydaje. Takie panie też chcą pokazać swoją kobiecość. I również dla nich mam propozycję w tej kolekcji – mówi Dorota Goldpoint.
– Dorota Goldpoint zauważa, że kobiety to kobiety, tzn. mamy biust, biodra, talię, mamy różne krągłości, których ona nie próbuje ukryć za gorsetami, ani za konstrukcją geometryczną w kształcie prostokąta, tylko ubiera nas tak, żeby ta nasza kobiecość mogła się pokazać światu z jak najlepszej strony, a ukrywa to, co każda z nas by chciała ukryć, a każda z nas ma coś takiego – mówi Monika Zamachowska, prezenterka.
– Piękne jest to, że Dorota Goldpoint nie projektuje wyłącznie dla młodych, pięknych, szczupłych modelek, ale potrafi ubrać kobietę w każdym wieku i z każdą figurą, co jest bardzo ważne i rzadko się zdarza – mówi Katarzyna Galica, aktorka.
Podobnie jak w poprzednich swoich kolekcjach Dorota Goldpoint stawia na niebanalne kroje, precyzję wykonania i najwyższą jakość tkanin.
– W mojej kolekcji są tylko naturalne tkaniny, czyli jedwabie, wełny, szyfony jedwabne, organzy jedwabne, w tej chwili jest dużo muślinów, dużo właśnie takiej przezroczystości to jest na pewno cecha moich kolekcji, że one są z naturalnych tkanin – podkreśla Dorota Goldpoint.
Ubrania z pracowni Doroty Goldpoint idealnie wpisują się w gust Beaty Tadli. Dziennikarka podkreśla, że klasyka w eleganckim wydaniu jest ponadczasowa i sprawdza się w każdej sytuacji.
– Bardzo lubię rzeczy klasyczne, bardzo lubię rzeczy kobiece i Dorota Goldpoint wychodzi właśnie naprzeciw takim potrzebom jak moje. Bardzo mi się podoba, kiedy kobiety są ubrane, a nie przebrane, i kiedy są po prostu kobiece – mówi Beata Tadla, dziennikarka.
Również Monika Zamachowska przyznaje, że podczas pokazu szybko wypatrzyła kilka idealnych propozycji dla siebie.
– Wiosna to jest moja ulubiona pora roku i nie ukrywam, że mam swój typ wśród prezentowanych modeli pokazu Doroty Goldpoint. To są czarne spodnie rozszerzane dołem, ale krótkie, takie 6/8, 7/8 i taki top muślinowy beżowy, lekko świecący w kolorze z odrobiną falban. A poza tym jestem zachwycona frakiem – mówi Monika Zamachowska.
Prezenterka podkreśla, że projekty Doroty Goldpoint są nowatorskie, a jednocześnie uniwersalne. Każdej kobiecie niezależnie od wieku, rodzaju sylwetki czy wykonywanego zawodu pozwalają zachować swój styl delikatnie, przełamując go sezonowymi nowinkami.
– Muszę mieć takie zabezpieczenie w postaci rzeczy, w których dobrze się czuję, ale w których też wyglądam godnie. Co jakiś czas one muszą się zmieniać, bo przecież trzeba być w kontakcie z modą, ze zmieniającymi się trendami – podkreśla Monika Zamachowska.
W listopadzie ubiegłego roku podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 w Krakowie Katarzyna Galica wraz z innymi aktorkami jako modelka prezentowała na wybiegu kolekcję Doroty Goldpoint na sezon jesień/zima.
– Jestem zachwycona, jest absolutnie znakomity. Wiedziałam, czego mogę się spodziewać po Dorocie, ale ta wiosna dzisiaj mnie absolutnie zachwyciła, oczarowała mnie. Wiem, że po Dorocie się można spodziewać czegoś cudownego, ale było parę takich ciuchów, że wow. Wiem, że Dorota się teraz przygotowuje do pokazu w Cannes, bardzo trzymam kciuki, kibicuję jej bardzo mocno, uważam, że jest niezwykła, utalentowana, kreatywna i ma ogromne wyczucie – mówi Katarzyna Galica.
Czytaj także
- 2024-06-04: Zjawiska pogodowe powodują coraz więcej zniszczeń upraw. Większość rolników nie decyduje się na ich ubezpieczenie
- 2024-05-22: Beata Pawlikowska: Podczas urlopów ekologia schodzi u nas na drugi plan. Zbyt często latamy samolotami i niszczymy przyrodę
- 2024-04-26: Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-02-21: W lutym spodziewany jest projekt zmian w podatku Belki. Kwota wolna od tej daniny mogłaby być zachętą do inwestowania
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.