Mówi: | Dorota Goldpoint |
Funkcja: | projektantka mody |
Dorota Goldpoint: mamy to szczęście, że Pani Prezydentowa Agata Duda pięknie reprezentuje nasz kraj
Projektantka chwali styl Agaty Kornhauser-Dudy. Jej zdaniem pierwsza dama ubiera się elegancko i z klasą, a zarazem zgodnie z protokołem dyplomatycznym, dzięki czemu świetnie reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Dorota Goldpoint docenia też fakt, że prezydentowa stawia na polskie marki i polskich projektantów.
Jeszcze jako żona kandydata na prezydenta Agata Kornhauser-Duda zwracała uwagę ekspertów modowych nienagannie skomponowanymi stylizacjami. Według Doroty Goldpoint styl polskiej pierwszej damy można określić jako klasyczną elegancję, w której dominuje szlachetny minimalizm. Projektantka zgadza się z pozytywnymi opiniami Tomasza Jacykowa i Doroty Wróblewskiej o sposobie ubierania się Agaty Kornhauser-Dudy.
– Pani Prezydentowa potrafi pięknie komponować swoją garderobę, zresztą robi to sama, sama dobiera i decyduje o tym, w czym dobrze się czuje i pięknie wygląda – mówi Dorota Goldpoint agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Projektantka jest zdania, że Agata Kornhauser-Duda bardzo dobrze reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Zwraca również uwagę, że pierwsza dama rzadko spotyka się z negatywną oceną ze strony ekspertów, choć zdarzają się również głosy krytyczne, mówiące o nazbyt zachowawczym stylu prezydentowej. Dorota Goldpoint uważa jednak, że nie powinno się porównywać stylizacji pierwszej damy z kreacjami celebrytek pojawiających się na imprezach show-biznesowych. Strój Agaty Kornhauser-Dudy musi bowiem spełniać wymogi protokołu dyplomatycznego.
– Aktorka, która staje na ściance, też pięknie się ustawi i wygląda inaczej niż Pani Prezydentowa, która podczas wizyty musi parę godzin być pod ostrzałem mediów, kamer, aparatów, fleszy i bardzo trudne jest uchwycić takie zdjęcie, aby było piękne, bo jest to po prostu praca, którą Pani Prezydentowa wykonuje – mówi projektantka.
Dorota Goldpoint docenia również fakt, że pierwsza dama stawia na rodzimą modę. Chętnie wybiera stroje od polskich marek i projektantów, także na oficjalne okazje związane z jej stanowiskiem. Do tej pory miała na sobie kreacje m.in. Teresy Kopias, Mario Menezi, firmy Modesta, a ostatnio również Doroty Goldpoint. Złoto-granatowy płaszcz z jej poprzedniej kolekcji Agata Kornhauser-Duda wybrała na spotkanie z pierwszą damą Bułgarii.
– Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ Pani Prezydentowa wybrała ten płaszcz na oficjalną wizytę pary prezydenckiej z Bułgarii na początku października i zebrała wiele dobrych, ciepłych słów, również media piszą o tym pozytywnie. Jest to ogromne wyróżnienie dla marki – mówi Dorota Goldpoint.
Prezydentowa zainteresowała się projektami Doroty Goldpoint podczas pobytu w Juracie latem tego roku. Odwiedziła wówczas butik projektantki i przymierzyła kilka stylizacji, m.in. żakardowy płaszcz, który miała na sobie podczas wizyty bułgarskiej pary prezydenckiej.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-31: Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-05-29: Tomasz Ciachorowski: Publiczna służba zdrowia wymaga reform. Kiedy chciałem zapisać się do gastrologa, to okazało się, że na wizytę muszę czekać pół roku
- 2024-05-21: Tomasz Ciachorowski: Po czterdziestce nasze ciało nie jest już tak sprawne jak wcześniej. Imają się go różne choroby, dolegliwości i łatwiej o infekcje
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.