Newsy

Dorota Wellman: w reklamie Lidl chciałam pokazać niezdarę, która przekształca się w człowieka umiejącego gotować

2015-09-07  |  06:55

Chcę udowodnić, że każdy może gotować mówi Dorota Wellman. Dziennikarka została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne.

Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Kampania opierać się będzie zarówno na tradycyjnych formach przekazu, czyli spotach telewizyjnych i ulicznych billboardach, jak i bardziej innowacyjnych metodach. W jej ramach powstanie telewizyjny talk show „Dorota, Karol i goście”, w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i dzielić się ciekawymi przepisami. Dziennikarka twierdzi, że chce w ten sposób inspirować Polaków do kulinarnych eksperymentów.

– Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W telewizyjnym spocie Dorota Wellman wciela się w szefową kuchni, która nie radzi sobie z gotowaniem. Po jej kulinarnych eksperymentach kuchnia jest zdemolowana, a ona sama musi się zwrócić o pomoc do bardziej doświadczonego kolegi. Dorota Wellman twierdzi, że jest to tylko kreacja na potrzeby reklamy, w rzeczywistości bowiem radzi sobie w kuchni bardzo dobrze. Codziennie gotuje obiad dla swojej rodziny, zwraca także uwagę na zdrowy styl odżywiania.

– Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka zapowiedziała, że znaczną część honorarium, które otrzymała za udział w kampanii Lidla, przekaże na cele charytatywne. 100 tys. zł trafi do Fundacji TVN, a 200 tys. gwiazda „Dzień Dobry TVN” przeznaczy na inne cele dobroczynne.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.