Mówi: | Dorota Wellman |
Funkcja: | dziennikarka |
Dorota Wellman: w reklamie Lidl chciałam pokazać niezdarę, która przekształca się w człowieka umiejącego gotować
Chcę udowodnić, że każdy może gotować – mówi Dorota Wellman. Dziennikarka została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne.
Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Kampania opierać się będzie zarówno na tradycyjnych formach przekazu, czyli spotach telewizyjnych i ulicznych billboardach, jak i bardziej innowacyjnych metodach. W jej ramach powstanie telewizyjny talk show „Dorota, Karol i goście”, w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i dzielić się ciekawymi przepisami. Dziennikarka twierdzi, że chce w ten sposób inspirować Polaków do kulinarnych eksperymentów.
– Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W telewizyjnym spocie Dorota Wellman wciela się w szefową kuchni, która nie radzi sobie z gotowaniem. Po jej kulinarnych eksperymentach kuchnia jest zdemolowana, a ona sama musi się zwrócić o pomoc do bardziej doświadczonego kolegi. Dorota Wellman twierdzi, że jest to tylko kreacja na potrzeby reklamy, w rzeczywistości bowiem radzi sobie w kuchni bardzo dobrze. Codziennie gotuje obiad dla swojej rodziny, zwraca także uwagę na zdrowy styl odżywiania.
– Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Dziennikarka zapowiedziała, że znaczną część honorarium, które otrzymała za udział w kampanii Lidla, przekaże na cele charytatywne. 100 tys. zł trafi do Fundacji TVN, a 200 tys. gwiazda „Dzień Dobry TVN” przeznaczy na inne cele dobroczynne.
Czytaj także
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-01-16: Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji. Pomaga odbiorcy otworzyć się na perspektywę nadawcy [DEPESZA]
- 2023-07-04: Katarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął. Było to dla nas bardzo opłacalne wyzwanie
- 2023-02-23: Małgorzata Rozenek-Majdan: Kocham gotować. Z jednego pęczka szparagów potrafię zrobić trzydaniowy obiad
- 2023-03-20: Ewa Drzyzga: U mnie w domu każdego dnia musi być jeden ciepły posiłek. Kiedy siadamy przy wspólnym stole, to mamy czas ze sobą rozmawiać i budować relacje
- 2023-03-24: Andrzej Sołtysik: Moim popisowym numerem jest jajecznica – specyficzna, wyborna i wytrawna. Szkoda, że żona nie pozwala mi spędzać więcej czasu w kuchni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.