Newsy

Dr Krzysztof Gojdź: Jestem starej daty. Nigdy jeszcze nie kupiłem ubrań przez internet

2016-09-23  |  06:45
Mówi:dr n. med. Krzysztof Gojdź
Funkcja:lekarz medycyny estetycznej, chirurg
  • MP4
  • Zakupy odzieżowe Krzysztof Gojdź robi raz na pół roku. Ubrania kupuje zazwyczaj za granicą, głównie w Nowym Jorku. Twierdzi, że nigdy nie kupił nic w sklepach internetowych. Przed zakupem woli bowiem dotknąć i przymierzyć wybraną rzecz.

    Dr Krzysztof Gojdź przywiązuje dużą wagę do wyglądu, twierdzi jednak, że nie ma zbyt wiele czasu na odzieżowe zakupy. Jako jeden z najpopularniejszych lekarzy medycyny estetycznej pochłonięty jest bowiem obowiązkami zawodowymi. Zazwyczaj robi duże zakupy raz na kilka miesięcy.

     Nie lubię tak chodzić raz na tydzień czy co jakiś czas, a tu kupię to, a tu kupię to – mówi dr n. med. Krzysztof Gojdź agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Lekarz twierdzi, że w Polsce rzadko znajduje czas, by wybrać się do sklepów. Ubrania kupuje zazwyczaj podczas zagranicznych wyjazdów. Szczególnie chętnie robi zakupy na Madison Avenue w Nowym Jorku.

    – Tam wpadam faktycznie w szał. Idę po tych wszystkich fajnych butikach, robię zakupy na pół roku i mam po prostu z głowy – mówi dr Krzysztof Gojdź.

    Gwiazdor TVN Style nie lubi zakupów w sklepach internetowych, odwiedza wyłącznie butiki stacjonarne. Twierdzi, że przed zakupem chce dotknąć i przymierzyć wybraną rzecz, aby ocenić, czy dobrze w niej wygląda.

    – Jestem starej daty i nigdy jeszcze nic nie kupiłem przez internet. Internet pozostawię młodszym – mówi dr Krzysztof Gojdź.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.