Mówi: | Kamil Pawelski |
Funkcja: | autor bloga www.ekskluzywnymenel.com |
Ekskluzywny Menel twarzą marki produkującej kosmetyki na bazie węgla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, że pielęgnacja jest niemęska
Ekskluzywny Menel został ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie węgla drzewnego przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn. Bloger twierdzi, że filozofia marki idealnie wpisuje się w jego postrzeganie męskości we współczesnym świecie. Na jego decyzję o współpracy wpłynął też fakt, że kosmetyki są całkowicie oparte na naturalnych składnikach.
Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mężczyźni są coraz bardziej otwarci na kwestie związane z pielęgnacją. Przywiązują coraz większą wagę do jakość używanych kosmetyków, dlatego znacznie chętniej wybierają produkty oparte na naturalnych składnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujące to, co dała natura. To jeden z powodów, dla których zgodził się zostać ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkującej naturalne kosmetyki do mycia dla mężczyzn na bazie węgla drzewnego z Bieszczad.
– Podoba mi się to, że są to kosmetyki tylko dla mężczyzn, zarówno w swojej filozofii, jak i pod względem wyglądu i składu. Są to kosmetyki naturalne, które dbają o mężczyznę, począwszy od brody, a skończywszy na głowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – mówi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Węgiel odznacza się niezwykle skutecznym działaniem oczyszczającym i odświeżającym – podczas kontaktu ze skórą, jego cząsteczki przyciągają nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz także z jej głębszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do używania naturalnych kosmetyków, lecz także do podążania za zewem natury, który coraz częściej odzywa się w mieszkańcach zatłoczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za sobą pędu i zgiełku wielkich miast.
– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, które są wygłuszone, praktycznie bez zasięgu sieci komórkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam możliwość wyłączenia się od świata realnego i włączenia się w świat natury, która sprawia, że mogę słuchać siebie, ale mogę też obserwować na potęgę natury i czerpać z energię – mówi Kamil Pawelski.
Dla blogera kluczową kwestią przy podejmowaniu decyzji o współpracy z marką, był fakt, że jej produkty idealnie wpisują się w promowany przez niego wizerunek mężczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, że mężczyzna może czuć się i wyglądać męsko, nie rezygnując z dbałości o swój wygląd. Wpisuje się w modę na tzw. mężczyzn w typie drwala, stojącą w opozycji do przesadnie wymuskanych mężczyzn metroseksualnych.
– Pojmowanie męskości zmieniło się na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, żeby także poprzez pielęgnację, modę i mówienie o męskości w takim szerszym ujęciu pokazywać mężczyznom, że to wcale nie jest niemęskie i wcale nie ujmuje naszej męskości – mówi autor bloga ekskluzywnymenel.com.
W skład rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyków wchodzą: mydło do włosów, twarzy i ciała, do golenia, do brody oraz mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów. Z nowej marki kosmetyków Kamil Pawelski ceni szczególnie dwa: mydło do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zarówno na długie podróże, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tęsknotę za naturą często koi krótkimi weekendowymi wyjazdami.
Czytaj także
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2022-12-14: Polskie innowacyjne branże mają coraz większy udział w eksporcie. W nowej perspektywie UE będą dla nich dostępne środki na wsparcie ekspansji zagranicznej
- 2022-07-22: 11,5 mld zł na dodatki węglowe dla 3,8 mln polskich rodzin. Problemy z węglem nie skończą się jednak tej zimy
- 2022-07-15: Polscy producenci kosmetyków szukają alternatywnych rynków dla Rosji. Wojna przerwała eksport na Wschód i utrudniła dostęp do surowców
- 2022-06-15: Ewa Szabatin: Botoks jest bezpieczny i bardzo dobrze przebadany. Uważam, że można go stosować i nie jest to takie straszne
- 2022-04-05: Daria Ładocha: Warsztaty makijażu w szkole są jakimś nieporozumieniem. Niepojęte jest zachęcanie 13-letnich dziewczynek, by zostały ambasadorkami marki kosmetycznej
- 2022-03-21: Obecność prezesa firmy w mediach społecznościowych buduje prestiż przedsiębiorstwa. Ewentualne błędy mogą słono kosztować
- 2022-01-10: Branża kosmetyczna szuka alternatyw dla plastiku. Popularność zyskują opakowania zwrotne i wielokrotnego użytku
- 2021-08-06: Teresa Rosati: Moja córka bardzo stosuje się do zasad ekologii. W Stanach, gdzie spędza połowę czasu swojego życia, przywiązują do tego ogromną wagę
- 2021-06-17: W czasie pandemii wzrosło zainteresowanie kosmetykami o leczniczych właściwościach. Polska firma pracuje nad kremem rozluźniającym mięśnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.