Newsy

Feel zapowiada nową płytę

2013-10-24  |  09:00

Zespół Feel szykuje nową płytę. Grupa wyda kolejny krążek po dwóch latach przerwy. Album ma być powrotem do muzycznych korzeni grupy. Jak zapewnia lider zespołu, grupa zamierza powrócić do korzeni.

– Przede wszystkich kierujemy się głosem serca, słuchamy wzajemnie swoich pomysłów. Nie chcemy za dużo mówić o nowym materiale. Obecnie, planujemy go wydać i stwierdzić, że zrobiliśmy to bez pośpiechu. Staramy się być wobec naszych słuchaczy szczerzy w tym, co robimy. Należy im się wiedza o tym, co się dzieje w moim życiu. Nie mam zamiaru ukrywać niczego na płycie. Żadne słowa do końca nie oddadzą tego, co zawrzemy na nowym albumie – mówi Piotr Kupicha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kupicha prosi fanów, by jeszcze uzbroili się w cierpliwość. O materiale na nową płytę mówi dość enigmatycznie.

– Materiał będzie szczery i prawdziwy. Przenośnie będą tak samo kontrowersyjne jak w pustej szklance pomarańcze – mówi Kupicha.

Nowy krążek, będzie już czwartą płytą zespołu Feel. Dyskografię grupy zamyka album „Feel 3” z 2011 roku, który uzyskał status złotej płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.