Newsy

Grzegorz Hyży, Beata Jałocha i Łukasz Jakóbiak laureatami nagrody "Grube Ryby 2015"

2015-02-06  |  06:50

Po jedenastu latach przerwy Radio Kolor przywróciło plebiscyt "Grube Ryby". Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Hyży i Beata Jałocha. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystości z okazji 22. urodzin Radia Kolor.

"Grube Ryby" zostały przyznane w czterech kategoriach. Redakcja stacji wskazała po pięciu nominowanych w każdej z nich, a słuchacze zdecydowali któremu z kandydatów przypadnie nagroda. Za "Przebojowy głos" fani Radia Kolor uznali Grzegorza Hyżego, który w plebiscycie pokonał Melę Koteluk, Margaret, Dawida Podsiadło oraz Anię Wyszkoni. Oprócz statuetki otrzymał czek na 22 tys. zł, przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej na antenie Radia Kolor.

Pojawienie się na gali 22. urodzin Radia Kolor było dla Hyżego pierwszym krokiem do powrotu do pracy po urlopie, który spędził na Karaibach.

Wróciliśmy kilka dni temu, żeby mieć rezerwę, aby się trochę uspokoić, dojść do siebie. Jednak amplituda temperatur jest dość duża,  a już w niedzielę gramy bardzo ważny dla nas koncert, na którym zostanie mi wręczona długo wyczekiwana złota płyta. Nie mogę się już doczekać. Minęło już kilka miesięcy, bo została mi przyznana w listopadzie, natomiast czekaliśmy na odpowiedni moment – mówi Grzegorz Hyży w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Za „Grubą Rybę W sieci” słuchacza Radia Kolor uznali Łukasza Jakóbiaka, prowadzącego program "20 m2 Łukasza". W kategorii "Życie ze smakiem" nagroda przypadła Alinie Przewłockiej za znane w całej Warszawie rurki z bitą śmietaną sprzedawane w cukierni na Rondzie Wiatraczna. W kategorii "Największe serce" zwyciężył natomiast Cezary Wyszyński, prezes Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – Viva!. W tym roku redakcja Radia Kolor wręczyła także nagrodę specjalną "Kobieta Koloru", której laureatką została Beata Jałocha.

Gala z okazji 22. urodzin Radia Kolor odbyła się w Opera Club w podziemiach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Na uroczystości pojawiły się gwiazdy polskiej sceny muzycznej, m.in. Ania Dąbrowska, która kilka tygodni temu została ambasadorką Radia Kolor oraz Doda.

– Lubię Radio Kolor i zawsze chętnie pojawiam się na tego typu imprezach. Mam też to związek z muzyką, więc prędzej pojawię się na urodzinach radia niż na urodzinach restauracji – mówi Doda.

Plebiscyt "Grube Ryby" organizowany był w latach 1998 - 2004 z okazji kolejnych urodzin Radia Kolor. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Natalia Kukulska, Beata Kozidrak, Jolanta Kwaśniewska, Krystyna Czubówna, Jerzy Owsiak i Maciej Stuhr. Plebiscyt na nagradzać ludzi, którzy inspirują innych do działania, bawią i wzbudzają zainteresowanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.