Newsy

Gwiazdy: działalność charytatywna to dla nas sposób na oddanie miłości, którą dostajemy od ludzi

2016-12-20  |  06:50
Mówi:Natalia Siwiec (modelka)
Agnieszka Kaczorowska (tancerka, aktorka)
Doda (wokalistka)
Rafał Maślak (model)
Klaudia Halejcio (aktorka)
  • MP4
  • Znane osoby chętnie wspierają akcje dobroczynne. Zdaniem Agnieszki Kaczorowskiej i Natalii Siwiec jest to sposób na nagłośnienie potrzeb osób pokrzywdzonych przez los. Według Rafała Maślaka gwiazdy mogą w ten sposób spełniać marzenia najmłodszych o spotkaniu swoich idoli. Dla Dody działalność charytatywna jest natomiast sposobem na oddanie miłości, którą – jak wszystkie gwiazdy – otrzymuje od ludzi. Wszyscy oni wzięli udział w charytatywnym spotkaniu dla dzieci z domów dziecka zorganizowanym przez fundację One Day.

    Klaudia Halejcio, która sama prowadzi fundację wspierającą artystyczny rozwój najmłodszych, twierdzi, że stara się jak najczęściej brać udział w takich akcjach jak One Day Gwiazdka, organizowanej dla dzieci z domów dziecka.

    – Dzisiaj rano malowałam pierniczki, z których dochód będzie przeznaczony na fundację. Jeśli tylko mam wolny czas i jest dobra akcja, którą warto wspomagać, to jak najbardziej biorę czynny udział – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

    Zdaniem Natalii Siwiec gwiazdy powinny udzielać się charytatywnie. Ze względu na swoją rozpoznawalność i stałą obecność w mediach są bowiem w stanie zwrócić uwagę na określone problemy. Modelka uważa też, że możliwość poznania znanej osoby, której powiodło się w życiu, może zmotywować dzieci z domów dziecka do walki o swoje marzenia. Bez tego typu wydarzeń mogłyby nie znaleźć w sobie wystarczającej odwagi i pewności siebie. 

    – Nigdy nie wiesz, która osoba może pociągnąć za sobą dziecko. Nawet jeśli pociągniemy jedno ze sobą dziecko, które zmobilizujemy do ciekawych działań, to już warto być dla takiej chwili  mówi Natalia Siwiec. 

    Podobnego zdania jest Agnieszka Kaczorowska. Gwiazda serialu „Klan” prowadzi własny projekt „DANCEWORLD by Agnieszka Kaczorowska”, w ramach którego bezpłatnie uczy tańca dzieci w całej Polsce. Chce w ten sposób obudzić taneczną pasję wśród najmłodszych, a także pokazać, że ta forma aktywności fizycznej może być świetnym sposobem ma rozwój osobisty. Bycie osobą medialną to dla tancerki możliwość czynienia dobra. 

    – Gdy w jakichkolwiek charytatywnych eventach czy akcjach czysto internetowych biorą udział gwiazdy, to chętniej angażują się w to media, które nagłaśniają akcję i dzięki temu można dotrzeć do większej liczby ludzi – mówi Agnieszka Kaczorowska. 

    Rafał Maślak, Doda, Klaudia Halejcio, Agnieszka Kaczorowska, Natalia Siwiec, a także Sławomir Uniatowski, Grażyna Wolszczak i Leszek Stanek, wzięli udział w charytatywnym spotkaniu świątecznym w klubie Endorfina zorganizowanym przez fundację One Day. To ogólnopolski dzień na rzecz dzieci z domów dziecka, z placówek opiekuńczo-wychowawczych i dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji materialnej. 

    Dzieciaki nie mają takich rodzin, jak ja mam, kiedy mogę spotkać się z mamą, tatą, braćmi przy jednym stole. Bardzo się cieszę na ten czas, kiedy jadę do domu, to jest magiczny czas i nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej, więc chociaż tak mogę pomóc – mówi Rafał Maślak. 

    – Powinniśmy wykorzystywać swoją popularność, którą mamy dzięki ludziom. Więc, jeżeli możemy zwrócić cokolwiek z nawiązka za tę atencję, tę miłość, którą nam dają, to ja to robię, odkąd pamiętam, z wielką i niekłamaną przyjemnością – dodaje Doda. 

    W spotkaniu One Day Gwiazdka uczestniczyło blisko 300 dzieci z domów dziecka. Podczas świątecznej imprezy pełnej niespodzianek, koncertów i animacji dzieci dostały wymarzone i wybrane przez siebie prezenty zakupione przez darczyńców.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.