Newsy

Gwiazdy zachwycone nową kolekcją Łukasza Jemioła

2013-12-10  |  11:55
Łukasz Jemioł zaprezentował swoje propozycje na wiosnę/lato 2014. Inspiracją do powstania kolekcji były zmysły, a ubrania zostały zaprojektowane na zasadzie łączenia ze sobą skrajności. Było kobieco, zwiewnie, subtelnie i zmysłowo. Na pokazie pojawiły się tłumy gwiazd.

– Zawsze pokazy kosztują mnie bardzo dużo nerwów, bo to jest takie pokazywanie siebie na wybiegu poprzez swoje ubrania. Mam nadzieję, że zbudowałem pewien klimat, który przeniósł wszystkich gości w jakąś inspirację zmysłów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Jemioł, projektant. – Inspiracją do kolekcji były zmysły, było zestawianie skrajnych rzeczy ze sobą: minimalizmu z rockiem, form futurystycznych z bardzo kobiecymi.

Elegancja zestawiona z nonszalancją i minimalizm form z bogactwem faktur. Łączenie ze sobą zaskakująco różnych elementów jest tym, co wyróżnia kolekcje Łukasza Jemioła i sprawia, że gwiazdy chętnie sięgają po jego projekty.

– Pięknie, melancholijnie, spokojnie, bardzo przemyślana kolekcja, niesamowicie spójna jak na Łukasza, zaskakująca. Zaskoczyła mnie dojrzałość, którą się wykazał w projektowaniu. Niezwykłe przywiązanie uwagi do szczegółów, do struktury i przede wszystkim kolory – mówi Zofia Ślotała, stylistka.

Projektant zapewnia, że pozostaje w nurcie minimalizmu, ale zawsze stara się też wprowadzać nowe elementy. Kolekcja, przede wszystkim za sprawą tkanin w wydaniu de luxe, ma nieco rockowy klimat. Wierne klientki Łukasza Jemioła i tym razem się nie zawiodły.

– Była piękna muzyka, był piękny widok, ale też piękne ubrania. Łukasz postawił na jakość, a nie na ilość. Tym naprawdę zdobył moje serce. Pokazał taką swoją formę sprzed paru lat. To był naprawdę bardzo porządny, fajny pokaz i pokazał przede wszystkim serce Łukasza, a nie trendy, czy coś co jest imaginacją – mówi Maja Sablewska, stylistka.

Projektant używa tkanin najwyższej jakości. Kroje jego ubrań nie tylko podkreślają walory sylwetki, ale przede wszystkim nadają kobiecie aurę subtelności.

– Bardzo mi się pokaz podobał. Było to przesycone taką prostotą i siłą. Niezwykłe. I też on w kolorach taki właściwie ograniczony: czerwień, szarość, biel, czerń. Te proste kroje, a takie niezwykłe – mówi Edyta Olszówka, aktorka.

Modowe wydarzenie jak zawsze przyciągnęło plejadę gwiazd. Była m.in. Aleksandra Kisio, Ada Fijał, Anna Ibisz , Sylwia Gliwa i Marcelina Zawadzka. To był ostatni ważny pokaz mody w tym roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.