Newsy

Ilona Felicjańska ćwiczy pod okiem fachowca: przygotowuje ciało do „Celebrity Splash”

2015-03-02  |  06:50

Ilona Felicjańska przyznaje, że wreszcie znalazła siłę i czas na to, by popracować nad swoją sylwetką. Regularnie ćwiczy pod okiem trenera personalnego i zdradza, że chce wymodelować ciało i poprawić kondycję nie tylko dla lepszego samopoczucia, lecz także w ramach przygotowań do programu „Celebrity Splash”, w którym gwiazdy będą skakać do wody.

Pracuję nad tym, nad czym kobieta 42-letnia powinna pracować – szczególnie nad brzuchem, który będzie mi potrzebny do moich nowych wyzwań. Bardzo pracuję nad cellulitem, bo jeżeli okaże się, że będę musiała publicznie stanąć przed ludźmi, to mimo że akceptuję swój cellulit, to wcale nie jest tak, że go kocham. Jeżeli mogę coś z nim zrobić, to robię – mówi Ilona Felicjańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wszystkim, którzy chcą zwiększyć swoją aktywność fizyczną i ujędrnić ciało, modelka poleca indywidualne treningi. Jej zdaniem zajęcia grupowe nie przynoszą aż tak spektakularnych rezultatów.  

Każda kobieta powinna dobrać trening pod siebie, czyli odpowiedni do wieku i masy ciała. Nawet jeżeli jestem kompletnie wymęczona fizycznie, to i tak nie żałuję, bo naprawdę widzę rezultaty. Widzę, jak moje ciało nabiera jakości,a to jest mobilizujące. To powoduje, że jak nawet mi się bardzo nie chce pójść na kolejny trening, to biorę butelkę wody do torby i idę – mówi Felicjańska.

Felicjańska tłumaczy, że długo nie mogła znaleźć w sobie motywacji do aktywności fizycznej, bo jej głowę zaprzątało zbyt wiele problemów. W końcu jednak udało jej się nabrać dystansu do różnych spraw i zaczęła pracą nad swoją sylwetką.

– Ten rok zaczął się dobrze, może właśnie dlatego, że gdzieś tam wewnętrznie się uspokoiłam, odpuściłam. Już nie chce mi się dyskutować, nie chce mi się tłumaczyć różnych rzeczy, po prostu wiem, jaka jest prawda. Musiałam popracować nad swoją psychiką, a teraz pracuje nad ciałem – dodaje Ilona Felicjańska.

Treningi sprawiają modelce wiele przyjemności, a zdjęciami z sali ćwiczeń chętnie dzieli się z fanami na Facebooku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.