Mówi: | Iwona Węgrowska |
Funkcja: | wokalistka |
Iwona Węgrowska zmienia wizerunek. Woli dżinsy od obcisłych sukienek
– Postawiłam teraz na taki dziewczęcy styl, bardziej luzacki, sportowy, młodzieżowy. Jak nigdy nie lubiłam dżinsów, tak teraz naprawdę bardzo je pokochałam, aż mi się nie chce ich po prostu z siebie zdejmować. Będą przede wszystkim spodnie, dżinsowe kurtki, dużo legginsów i sportowych koszulek. Oczywiście, kiedy trzeba będzie założyć długą suknię czy małą czarną, zrobię to – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Iwona Węgrowska, wokalistka.
Do tej pory znakiem rozpoznawczym Węgrowskiej były skąpe obcisłe stroje z dużymi dekoltami i rozcięciami. Za zmianami w życiu osobistymi przyszła zmiana image'u. Artystka rozpoczęła także współpracę z dwiema markami odzieżowymi – X-Modą i Dannym Boxem.
– Może nie do końca jestem ambasadorką, bo na ten temat jeszcze nie rozmawialiśmy. Natomiast bardzo dobrze się czuję w ich ubraniach i zapewniałam dziewczyny, że będę często od nich kupować te rzeczy. Bo są naprawdę na prawie każdą kieszeń, nie mają zbyt wygórowanych ceny i przede wszystkim można połączyć elegancję ze sportowymi rzeczami, jeśli ktoś lubi – tłumaczy Iwona Węgrowska.
Wokalistka przyznaje, że współpraca z markami odzieżowymi sprawia jej dużą przyjemność, bo lubi bawić się modą. Dlatego bez wahania przyjęła propozycję udziału w sesji zdjęciowej reklamującej ubrania.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-04-07: Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-16: Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.