Newsy

Jessica Mercedes: Ewa Chodakowska zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie

2014-11-18  |  06:55

Jessica Mercedes ćwiczy pod okiem Ewy Chodakowskiej nawet cztery razy w tygodniu. Blogerka przyznaje, że wszystkie rady trenerki bierze sobie do serca. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest kondycja i wysportowana sylwetka, a samej trudno było mi zmobilizować się do ćwiczeń.

Z Ewą znamy się już trochę. Ostatnio zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie. Uczestniczę w zajęciach grupowych: i z nią, i z jej mężem, i z drugim trenerem. Częstotliwość zajęć jest różna, czasami trzy razy w tygodniu, czasami cztery razy w tygodniu. Wszystko zależy od możliwości czasowych – mówi blogerka modowa Jessica Mercedes w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Jessica Mercedes ceni Chodakowską za profesjonalne podejście do sportu i zdrowego stylu życia. Choć blogerka nie widzi jeszcze u siebie efektów ćwiczeń, to wie, że w tym przypadku liczy się nie tylko systematyczność, lecz także cierpliwość. Zapewnia, że ściśle stosuje się do zaleceń trenerki i wierzy, że już niedługo będzie mogła pochwalić się szczupłą i wysportowaną sylwetką.

Każdy powinien ćwiczyć kilka razy w tygodniu, bo każdy powinien być fit i dbać o swoją sylwetkę oraz zdrowie. I chodzi tu nie tylko o to, żeby się odchudzić, lecz także chodzi o to, żeby dobrze wyglądać i dobrze się czuć – mówi Jessica Mercedes.

Blogerka tłumaczy, że wcześniej stroniła od sportu, nie korzystała z siłowni i nie chodziła na fitness. Teraz postanowiła zmienić styl życia, dlatego  zdecydowała się podjąć wyzwanie Ewy Chodakowskiej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.