Mówi: | Jessica Mercedes |
Funkcja: | blogerka modowa |
Jessica Mercedes: Ewa Chodakowska zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie
Jessica Mercedes ćwiczy pod okiem Ewy Chodakowskiej nawet cztery razy w tygodniu. Blogerka przyznaje, że wszystkie rady trenerki bierze sobie do serca. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest kondycja i wysportowana sylwetka, a samej trudno było mi zmobilizować się do ćwiczeń.
– Z Ewą znamy się już trochę. Ostatnio zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie. Uczestniczę w zajęciach grupowych: i z nią, i z jej mężem, i z drugim trenerem. Częstotliwość zajęć jest różna, czasami trzy razy w tygodniu, czasami cztery razy w tygodniu. Wszystko zależy od możliwości czasowych – mówi blogerka modowa Jessica Mercedes w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Jessica Mercedes ceni Chodakowską za profesjonalne podejście do sportu i zdrowego stylu życia. Choć blogerka nie widzi jeszcze u siebie efektów ćwiczeń, to wie, że w tym przypadku liczy się nie tylko systematyczność, lecz także cierpliwość. Zapewnia, że ściśle stosuje się do zaleceń trenerki i wierzy, że już niedługo będzie mogła pochwalić się szczupłą i wysportowaną sylwetką.
– Każdy powinien ćwiczyć kilka razy w tygodniu, bo każdy powinien być fit i dbać o swoją sylwetkę oraz zdrowie. I chodzi tu nie tylko o to, żeby się odchudzić, lecz także chodzi o to, żeby dobrze wyglądać i dobrze się czuć – mówi Jessica Mercedes.
Blogerka tłumaczy, że wcześniej stroniła od sportu, nie korzystała z siłowni i nie chodziła na fitness. Teraz postanowiła zmienić styl życia, dlatego zdecydowała się podjąć wyzwanie Ewy Chodakowskiej.
Czytaj także
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-21: Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-03-10: Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności
- 2025-02-17: Radosław Majdan: Nie trenujemy z Małgosią razem, nie rywalizujemy też ze sobą. Gramy w jednym teamie i budujemy siebie nawzajem
- 2025-02-26: Iwona Guzowska: Są dyscypliny sportu ociekające złotem jak piłka nożna. W innych wysiłek jest dużo większy i osiągnięcia kosmiczne, a nie ma sponsorów
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.