Newsy

Joanna Klimas: córka jest moją muzą

2013-10-15  |  10:15
– Córka jest jedną z moich muz. Często podoba jej się to, co robię, ale zdarza się również, że chciałaby, żebym była bardziej elegancka czy łatwiejsza do noszenia. A ja z kolei chcę być kreatywna – mówi o swojej relacji z córką Natalią Joanna Klimas, projektantka mody.

Sezon pokazów modowych rozpoczął się na dobre. Jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie projektantów był piątkowy pokaz kolekcji wiosna-lato 2014 Joanny Klimas zatytułowany „Logo Game”, jaki odbył się podczas uroczystego otwarcia kompleksu Plac Unii.

– To dość duża kolekcja – pięćdziesiąt modelek, co jest dość niesamowite. Kolekcja jest bardzo różnorodna. Bawiłam się nią i mam nadzieję, że moje klientki też się będą nią bawiły – mówi Joanna Klimas w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Klimas opisała swoją kolekcję jako „wielopokoleniową”. Jak sama mówi, chciała, aby odpowiadała ona zarówno jej rówieśniczkom, jak i kobietom w wieku jej córki, którą projektantka uważa za swoją muzę. Natalia Klimas jest aktorką i ostatnio można ją oglądać w serialu „2XL”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.