Newsy

Julia Kamińska nagrała kołysankę z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem

2014-06-09  |  07:25
Aktorka Julia Kamińska, znana telewidzom z  serialu „BrzydUla”, stawia pierwsze kroki jako wokalistka. W musicalu „Zorro” w warszawskim Teatrze Komedia Kamińska wykonuje piosenki wraz z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem. Aktorka ujawniła, że razem z Czartoryską nagrały kołysankę dla Fundacji Serce Dziecka.

Julia Kamińska współpracowała z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem przy musicalu „Zorro” granym na deskach Teatru Komedia. Trio postanowiło także zaśpiewać kołysankę dla dzieci. Kamińska przyznaje, że podczas pracy nad musicalem bardzo zaprzyjaźniła się z Czartoryską i to spowodowało, że razem nagrały piosenkę dla dzieci.

Wiedziałam, że chcę nagrać kołysankę, i wiedziałam, że potrzebuję jeszcze jednej dziewczyny i chłopaka. Do głowy przyszła mi właśnie Ania Czartoryska i Marcin Januszkiewicz, czyli nasza trójka zorrowa, czyli Zorro, Luiza i Inez. Postanowiliśmy zrobić coś razem, razem dla dzieci i wyszło dosyć fajnie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka Julia Kamińska.

Kamińska przyznaje, że dopiero zaczyna śpiewać. Nie wyklucza jednak, że jeśli będzie szło jej coraz lepiej, to fani doczekają się płyty aktorki.

Mam już jedną specjalnie dla siebie napisaną piosenkę, którą bardzo lubię, która jest, niestety, bardzo trudna i nie zawsze mi wychodzi. Ale ostatnio nad nią pracuję i bardzo się staram – tłumaczy Kamińska.

Kołysankę nagraną przez Julię Kamińską, Annę Czartoryską i Marcina Januszkiewicza będzie można pobrać ze strony www.sercedziecka.org.pl, a dochód zostanie przekazany Fundacji Serce Dziecka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.