Newsy

Julia Kamińska nagrała kołysankę z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem

2014-06-09  |  07:25
Aktorka Julia Kamińska, znana telewidzom z  serialu „BrzydUla”, stawia pierwsze kroki jako wokalistka. W musicalu „Zorro” w warszawskim Teatrze Komedia Kamińska wykonuje piosenki wraz z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem. Aktorka ujawniła, że razem z Czartoryską nagrały kołysankę dla Fundacji Serce Dziecka.

Julia Kamińska współpracowała z Anną Czartoryską i Marcinem Januszkiewiczem przy musicalu „Zorro” granym na deskach Teatru Komedia. Trio postanowiło także zaśpiewać kołysankę dla dzieci. Kamińska przyznaje, że podczas pracy nad musicalem bardzo zaprzyjaźniła się z Czartoryską i to spowodowało, że razem nagrały piosenkę dla dzieci.

Wiedziałam, że chcę nagrać kołysankę, i wiedziałam, że potrzebuję jeszcze jednej dziewczyny i chłopaka. Do głowy przyszła mi właśnie Ania Czartoryska i Marcin Januszkiewicz, czyli nasza trójka zorrowa, czyli Zorro, Luiza i Inez. Postanowiliśmy zrobić coś razem, razem dla dzieci i wyszło dosyć fajnie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka Julia Kamińska.

Kamińska przyznaje, że dopiero zaczyna śpiewać. Nie wyklucza jednak, że jeśli będzie szło jej coraz lepiej, to fani doczekają się płyty aktorki.

Mam już jedną specjalnie dla siebie napisaną piosenkę, którą bardzo lubię, która jest, niestety, bardzo trudna i nie zawsze mi wychodzi. Ale ostatnio nad nią pracuję i bardzo się staram – tłumaczy Kamińska.

Kołysankę nagraną przez Julię Kamińską, Annę Czartoryską i Marcina Januszkiewicza będzie można pobrać ze strony www.sercedziecka.org.pl, a dochód zostanie przekazany Fundacji Serce Dziecka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.