Newsy

Karolina Gorczyca: mam motto życiowe – ile dasz od siebie, tyle do ciebie wróci

2018-01-22  |  06:22

Aktorka jako osoba publiczna czuje się zobligowana do wspierania potrzebujących i dawania przykładu innym ludziom. Uważa, że raz dane dobro zawsze wraca do człowieka. Karolina Gorczyca twierdzi też, że wspieranie innych sprawia jej ogromną przyjemność. 

W grudniu aktorka wzięła udział w projekcie Pomagam dla Fundacji Drużyna Szpiku, w ramach którego wydany został album Business & Prestige Excellence. Dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany dzieciom z chorobami nowotworowymi. Od kilku lat aktorka pełni funkcję ambasadorki charytatywnego programu Biegajmy Razem PKO BP.

Mam motto życiowe: ile dasz od siebie, tyle do ciebie wróci. Jeżeli mogę pomóc, nic mnie to nie kosztuje, a jest dla mnie olbrzymią przyjemnością i sposobem spędzenia dobrze czasu, poznania niesamowitych ludzi, to pomagam – mówi Karolina Gorczyca agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka podkreśla również, że wspieranie potrzebujących nie zawsze wiąże się z przekazaniem datku finansowego na konkretny cel. Często działalność charytatywna wymaga po prostu jej obecności, np. na planie sesji zdjęciowej do kalendarza dobroczynnego lub podczas spotkania z chorym dzieckiem. Karolina Gorczyca jest zdania, że każdy rodzaj pomagania może być satysfakcjonujący, a osoby publiczne powinny stanowić przykład dla innych.

– Jesteśmy osobami, które społeczeństwo śledzi, patrzy na nasze gesty, często też bierze z takich osób przykład, więc świećmy przykładem, pomagajmy – mówi Karolina Gorczyca.

Od kliku lat aktorka wspiera również Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, m.in. jako ambasadorka projektu Biżuteryjki dla WOŚP.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.