Mówi: | Karolina Malinowska, modelka Olivier Janiak, dziennikarz |
Karolina Malinowska i Olivier Janiak zaczynają przygotowania do Bożego Narodzenia już we wrześniu
Zdaniem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka święta Bożego Narodzenia można przygotować z przyjemnością i bez pośpiechu. Aby uniknąć stresu związanego z kolejkami, para zaczyna przygotowania już wczesną jesienią. Dzięki temu mogą zaplanować wydatki, kupić wymarzone prezenty i z niczym się nie spieszyć.
Boże Narodzenie to w rodzinie Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka ważny czas. Modelka uwielbia świąteczną atmosferę, pieczenie pierników i rodzinne spotkania. Nie lubi natomiast nerwowej atmosfery i tłumów w sklepach, dlatego przygotowania do świąt zaczyna bardzo wcześnie. O Bożym Narodzeniu zaczyna myśleć już we wrześniu.
– Od września już o niczym innym nie mówi, tylko o tym, że idą święta i trzeba się przygotować. Jest bardzo przezorna pod tym względem, w związku z tym ja jako ojciec i głowa rodziny poniekąd mam spokój – mówi Olivier Janiak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że wielu osobom jej przezorność może wydać się dziwna. Ona jednak chce czerpać ze świątecznych przygotowań radość i mieć czas na spokojny spacer czy zabawę z dziećmi. Wcześniejsze planowanie pozwala jej także uniknąć kupowania na ostatnią chwilę prezentów, które zazwyczaj okazują się nietrafione.
– Jest szansa kupić to, czego potrzebujemy, bo często jest tak, że myślimy o jakiejś rzeczy, idziemy po prezenty parę dni przed wigilią i się okazuje, że już nie jesteśmy w stanie tego kupić, bo nie ma. Poza tym jesteśmy w stanie rozsądniej rozłożyć po prostu wydatki – powiedziała Karolina Malinowska podczas konferencji sieci sklepów Smyk.
Dla Oliviera Janiaka w kupowaniu prezentów najważniejsze jest myślenie o obdarowywanej osobie. Jest zwolennikiem wręczania prezentów jak najbardziej odpowiadających gustom i potrzebom swoich bliskich. Jest to jednak dość trudne, gdy zakupy robi się na ostatnią chwilę. Szukanie podarunków tuż przed Bożym Narodzeniem może być także źródłem stresu dla osoby kupującej.
– Czy to jest dziecko, czy mąż, żona, czy ktoś z rodziny, dobrze jest poświęcić odpowiednio wcześniej chwilę, żeby się zastanowić, co mu się przyda, co jest potrzebne, o czym marzy, czego sobie nigdy sama ta osoba nie kupi – mówi Olivier Janiak.
Dziennikarz zgadza się z żoną, że wczesne przygotowania pozwalają dobrze zaplanować wydatki oraz uniknąć dużych kolejek w sklepach. Zapewniają też większość życzliwość i pomoc ze strony sprzedawców, mogą oni bowiem każdemu klientowi poświęcić więcej czasu i uwagi. Para pojawiła w zeszłym tygodniu podczas konferencji inaugurującej sezon świąteczny w sieci sklepów Smyk.
Czytaj także
- 2025-02-06: Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
- 2025-02-18: Pogłębia się brak wojskowych kadr medycznych. System ich kształcenia wymaga pilnej reformy
- 2025-01-29: Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
- 2025-01-17: Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
- 2024-12-19: Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
- 2024-12-24: Alicja Węgorzewska: Święta Bożego Narodzenia nie są o Mikołajku, prezentach czy światełkach. W tym czasie trzeba wracać myślami do Betlejem
- 2025-01-16: Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
- 2024-12-13: Luna: Fajną opcją jest praca w sylwestra zamiast skupiania się na zabawie. Jeszcze nie mam planów na ten czas
- 2024-12-17: Wiktor Dyduła: W sylwestra po raz pierwszy będę pracował jako muzyk, a nie kelner
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.