Newsy

Kasia Moś o udziale w reklamach: W życiu nie można się ograniczać. Każde doświadczenie nas wzbogaca

2017-11-13  |  06:41

Wokalistka nie żałuje współpracy ze znaną firmą ubezpieczeniową. Twierdzi, że nawet udział w śpiewanych spotach reklamowych wzbogaca ją jako artystkę i pomaga się lepiej otworzyć na scenie. Gwiazda zapowiada także, że wkrótce powstaną kolejne reklamy z jej udziałem. 

Kasia Moś, absolwentka katowickiej Akademii Muzycznej w klasie wokalu, od piętnastu lat z powodzeniem rozwija karierę artystyczną. Ma na swoim koncie siedem singli, jeden album studyjny oraz kilka występów gościnnych na płytach innych muzyków. Gwiazda twierdzi, że jako wokalistka od początku konsekwentnie podąża wytyczoną niegdyś drogą. Nie obawia się także uczestniczenia w innego rodzaju projektach, luźniej związanych z jej karierą sceniczną.

– Nie można się w życiu ograniczać, szczególnie, że każde doświadczenie naprawdę nas wzbogaca, pozwala się potem bardziej otworzyć na scenie – mówi Kasia Moś agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Projekty te to m.in. udział w programie „Twoja twarz brzmi znajomo” stacji Polsat, w którym zajęła 5. miejsce, oraz współpraca z jedną z większych firm ubezpieczeniowych. Wokalistka występuje w jej spotach reklamowych od 2014 roku i jak zapowiada, nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z tego kontraktu.

– Absolutnie nie żałuję, wręcz się cieszę i cieszę się, że mogę się po prostu w tych różnych projektach realizować i uczyć – przyznaje Kasia Moś.

Propozycja ewentualnej współpracy wyszła od producentów reklamy, którzy poprzez menadżerkę, Katarzynę Surmik, zaprosili artystkę na casting. Gwiazda wspomina, że na przesłuchanie zgłosiło się wielu młodych wokalistów – wielu z nich miało już na swoim koncie występy w różnego rodzaju telewizyjnych talent show.

– Pamiętam, że po castingu mówiłam do Kasi: „Co ty, nie ma szans, wygłupiłam się, a nie pokazałam cokolwiek”, ale widocznie coś we mnie musiało być, nie wiem co, że akurat ja miałam tę przyjemność, aby w tych reklamach – mówi gwiazda.

W spotach reklamowych firmy ubezpieczeniowej wokalistka, w towarzystwie zespołu The Chance, wykonuje przeróbki największych hitów muzyki rozrywkowej np. „I'm so excited” czy „Felicita”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.