Newsy

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

2016-02-15  |  06:50

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.

Katarzyna Popowska została ambasadorką farby do włosów Casting w połowie 2015 roku. Razem z nią do współpracy zaproszono także tancerkę Ilonę Bekier oraz blogerkę modową Weronikę Załazińską. Wokalistka nie ukrywa, że była zaskoczoną tą propozycją.

 Bardzo się ucieszyłam z tej propozycji, ale byłam w dużym szoku, bo jeszcze jakiś czas temu miałam problem z włosami i trochę byłam zaskoczona całą tą sytuacją – mówi Katarzyna Popowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kampania reklamowa odbywa się online. Jej ambasadorki kręcą materiały wideo o swoich pasjach i sposobie ich rozwijania, a następnie publikują je w internecie, w specjalnie założonym serwisie. Na platformie tej prowadzą też warsztaty oraz integracyjne zabawy dla internautek. Katarzyna Popowska twierdzi, że od razu spodobała jej się idea promowania kobiecych pasji i aktywnego życia.

Na platformie, którą prowadzimy, zrzeszamy dziewczyny, które chcą mieć różne pasje, które pielęgnują te pasje, rozwijają się. Oczywiście produkt jedno, ale sprzedajemy także ideę i to jest ten powód, dla którego się zdecydowałam na te współpracę – mówi Katarzyna Popowska.

Akcja ma trwać dwanaście miesięcy. Mimo zaangażowania w rozwijanie platformy wokalistka nie zapomina także o swojej największej pasji, czyli muzyce. Właśnie pracuje nad nową płytą, która ma się ukazać jeszcze przed wakacjami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.