Newsy

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

2016-02-15  |  06:50

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.

Katarzyna Popowska została ambasadorką farby do włosów Casting w połowie 2015 roku. Razem z nią do współpracy zaproszono także tancerkę Ilonę Bekier oraz blogerkę modową Weronikę Załazińską. Wokalistka nie ukrywa, że była zaskoczoną tą propozycją.

 Bardzo się ucieszyłam z tej propozycji, ale byłam w dużym szoku, bo jeszcze jakiś czas temu miałam problem z włosami i trochę byłam zaskoczona całą tą sytuacją – mówi Katarzyna Popowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kampania reklamowa odbywa się online. Jej ambasadorki kręcą materiały wideo o swoich pasjach i sposobie ich rozwijania, a następnie publikują je w internecie, w specjalnie założonym serwisie. Na platformie tej prowadzą też warsztaty oraz integracyjne zabawy dla internautek. Katarzyna Popowska twierdzi, że od razu spodobała jej się idea promowania kobiecych pasji i aktywnego życia.

Na platformie, którą prowadzimy, zrzeszamy dziewczyny, które chcą mieć różne pasje, które pielęgnują te pasje, rozwijają się. Oczywiście produkt jedno, ale sprzedajemy także ideę i to jest ten powód, dla którego się zdecydowałam na te współpracę – mówi Katarzyna Popowska.

Akcja ma trwać dwanaście miesięcy. Mimo zaangażowania w rozwijanie platformy wokalistka nie zapomina także o swojej największej pasji, czyli muzyce. Właśnie pracuje nad nową płytą, która ma się ukazać jeszcze przed wakacjami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie

18,4 proc. – taki udział w radach nadzorczych i zarządach 140 spółek giełdowych miały kobiety na koniec 2024 roku. Z badania 30% Club Poland wynika, że odsetek ten wzrósł zaledwie o 0,4 proc. w porównaniu do sytuacji rok wcześniej. Spadki zanotowali dotychczasowi liderzy, czyli m.in. sektor finansowy i spółki z indeksu WIG20, za to solidny progres zrobiły średnie spółki z mWIG40. Autorzy badania podkreślają, że rozczarowujące rezultaty wskazują na potrzebę podjęcia różnorodnych działań, by wspierać różnorodność we władzach firm.

IT i technologie

Wykrywalność wrodzonych wad serca u płodów wciąż niewielka. Wsparciem dla kardiologii prenatalnej będzie sztuczna inteligencja

Wykrycie wad wrodzonych serca u płodu pozwala na szybkie wdrożenie leczenia i doprowadzenie do urodzenia dziecka, które będzie miało dużo lepsze rokowania. W Polsce znacząco poprawia się skuteczność diagnostyczna, a lekarzy coraz mocniej będzie w tym wspierać sztuczna inteligencja. Wciąż jednak przeprowadza się za mało badań prenatalnych, takich jak echokardiografia płodu.