Newsy

Katarzyna Zielińska: Nie sprzedaję się prywatnie, bo uważam, że jest to absolutnie niepotrzebne

2014-09-30  |  06:55

Katarzyna Zielińska jest jedną z tych gwiazd, które starają się oddzielać sprawy zawodowe od życia osobistego. Aktorka konsekwentnie nie wystawia na świecznik swojej prywatności, nie opowiada w kolorowej prasie o swoim małżeństwie i nie komentuje plotkarskich doniesień.

– Mam swoje granice prywatności. Są tematy, o których nie chcę i nie będę rozmawiać. Po prostu nie mam takiej potrzeby – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że z przyjemnością przyjmuje propozycje wywiadów, w których  może opowiedzieć o  projektach zawodowych czy podzielić się przemyśleniami na jakiś temat. Właśnie dlatego zgodziła się na rozmowę z Magdą Mołek do październikowego numeru magazynu „Sens”.

– Ucieszyło mnie zaproszenie na wywiad z Magdą Mołek. Bardzo ją cenię i cenię jej pióro, TO, jak rozmawia, jak pisze, jest zawsze przygotowana. Robię parę ciekawych rzeczy w życiu zawodowym. Poza tym zawsze można porozmawiać o swoich poglądach, niekoniecznie wchodząc w szczegóły dotyczące rodziny, bliskich czy siebie – tłumaczy Katarzyna Zielińska.

Aktorka podkreśla, że nie umawia się z paparazzi na ustawki i nie opowiada dziennikarzom o szczegółach ze swojego życia prywatnego tylko po to, by znaleźć się na pierwszych stronach gazet. Niemal do końca udało jej się utrzymać w tajemnicy ślub, teraz nie komentuje plotek o ciąży.

– Ukrywałam i nadal zamierzam zachować dla siebie swoje życie prywatne. Dzięki temu wszystko to, co najważniejsze dla siebie zatrzymałam i polecam to innym. Może zdaniem niektórych mam granicę bardzo daleko postawioną, ale nie zamierzam tutaj nic zmieniać – powiedziała Katarzyna Zielińska w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.