Newsy

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

2024-07-08  |  06:16

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.

Polskie wybrzeże oferuje wiele atrakcji dla rodzin, par oraz dla młodzieży. Do zatrzymania się w nadbałtyckich kurortach zachęcają podróżnych piaszczyste plaże, naturalne dzikie obszary, zabytkowe obiekty i perły architektury. Idealne miejscówki znajdują tam dla siebie zarówno zwolennicy aktywnego wypoczynku, jak i wszyscy ci, którzy preferują relaks z dala od zgiełku miasta.

– Wakacje to jest doskonały czas, w którym można odpocząć, można naładować baterie, one są konieczne. Zresztą ja o odpoczynku myślę w kontekście dnia, tygodnia, miesiąca i roku, więc oczywiście plany wakacyjne gdzieś już jakieś się tlą w mojej głowie. Na pewno to będzie Morze Bałtyckie, bo je uwielbiam, a czy coś się jeszcze pojawi, to jeszcze nie wiem – mówi agencji Newseria Lifestyle Klaudia Carlos.

Gospodyni „Pytania na śniadanie” preferuje wypoczynek nad polskim morzem. Jak przekonuje, wakacje nad Bałtykiem są dla niej atrakcyjniejsze niż te za granicą. Nie zniechęcają ją wysokie ceny w hotelach i w restauracjach. Nie przeszkadza jej także kapryśna pogoda. Jej zdaniem polskie wybrzeże to całkowicie magiczne miejsce.

– Bałtyk ma wiele swoich wspaniałych walorów, przede wszystkim ta bryza, poranna, wieczorna, jak kto woli, ale szum morza przede wszystkim uspokaja, relaksuje, to jest czas tylko i wyłącznie dla siebie. Jeszcze jak są puste plaże, to można naprawdę poczuć się jak na niemalże bezludnej wyspie. Natomiast takiego piasku złocistego chyba nie ma nigdzie więcej, dlatego ja wybieram Bałtyk – mówi.

Klaudia Carlos podkreśla, że za każdym razem wybiera inną nadmorską miejscowość. Każda z nich ma bowiem swój urok i każda ją zachwyca, dlatego jeszcze nie zdarzyło się, by później żałowała swojego wyboru.

– Od Helu po Świnoujście, w zależności gdzie i co w duszy zagra, nasza oferta jest bardzo bogata i można skorzystać, tak że mam swoje pewne ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać i odnajdywać coś nowego dla siebie – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.