Newsy

Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować

2025-01-09  |  06:21

Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.

Krystian Ochman przyznaje, że rola w musicalu to zadanie niezwykle wymagające, ale dające ogromną satysfakcje. Artyści musicalowi prezentują na scenie cały kalejdoskop umiejętności, ale przede wszystkim muszą mieć opanowany śpiew, taniec i grę aktorską. Wokalista nie ukrywa, że chciałby znów wziąć udział w takim widowisku.

– Uwielbiam musicale i bardzo bym chciał wrócić na taką scenę. W liceum często grałem w musicalach, natomiast od momentu, gdy przeprowadziłem się i tutaj zacząłem studiować, to trochę to zastopowało – mówi agencji Newseria Krystian Ochman.

Lista tytułów, w których zagrał, jest pokaźna. Wokalista przyznaje, że z każdym występem wiążą się niezwykle miłe wspomnienia.

– W „Kopciuszku” grałem księcia. Z kolei w musicalu na bazie muzyki Elvisa grałem takiego gościa Deana, który jest większym komikiem niż poważną postacią, ale w tym spektaklu są fajne numery.  Poza tym to jeszcze kiedyś występowałem w „Romeo i Julii” i „Hairspray – mówi.

Krystian Ochman nie ukrywa, że gdyby padła propozycja od twórców jakiegoś intrygującego musicalu, to weźmie ją pod rozwagę.

– Musiałbym przesłuchać cały materiał, jak by to było po polsku, i przemyśleć, ale pewnie bym się zgodził. Nigdy nie grałem w musicalu po polsku, chyba wolę amerykańskie musicale, ale nigdy nie wiadomo. Też mogę być taką właśnie komiczną, śmieszną postacią, która na scenie trochę duka po polsku – dodaje.

Od 22 listopada ubiegłego roku Krystian Ochman promuje swój trzeci album zatytułowany „Klasycznie”. Na płycie są zarówno autorskie kompozycje, jak i covery znanych przebojów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.