Newsy

Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować

2025-01-09  |  06:21

Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.

Krystian Ochman przyznaje, że rola w musicalu to zadanie niezwykle wymagające, ale dające ogromną satysfakcje. Artyści musicalowi prezentują na scenie cały kalejdoskop umiejętności, ale przede wszystkim muszą mieć opanowany śpiew, taniec i grę aktorską. Wokalista nie ukrywa, że chciałby znów wziąć udział w takim widowisku.

– Uwielbiam musicale i bardzo bym chciał wrócić na taką scenę. W liceum często grałem w musicalach, natomiast od momentu, gdy przeprowadziłem się i tutaj zacząłem studiować, to trochę to zastopowało – mówi agencji Newseria Krystian Ochman.

Lista tytułów, w których zagrał, jest pokaźna. Wokalista przyznaje, że z każdym występem wiążą się niezwykle miłe wspomnienia.

– W „Kopciuszku” grałem księcia. Z kolei w musicalu na bazie muzyki Elvisa grałem takiego gościa Deana, który jest większym komikiem niż poważną postacią, ale w tym spektaklu są fajne numery.  Poza tym to jeszcze kiedyś występowałem w „Romeo i Julii” i „Hairspray – mówi.

Krystian Ochman nie ukrywa, że gdyby padła propozycja od twórców jakiegoś intrygującego musicalu, to weźmie ją pod rozwagę.

– Musiałbym przesłuchać cały materiał, jak by to było po polsku, i przemyśleć, ale pewnie bym się zgodził. Nigdy nie grałem w musicalu po polsku, chyba wolę amerykańskie musicale, ale nigdy nie wiadomo. Też mogę być taką właśnie komiczną, śmieszną postacią, która na scenie trochę duka po polsku – dodaje.

Od 22 listopada ubiegłego roku Krystian Ochman promuje swój trzeci album zatytułowany „Klasycznie”. Na płycie są zarówno autorskie kompozycje, jak i covery znanych przebojów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA

Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Zawiązku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.

Prawo

Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli

W ciągu ostatnich kilku lat liczba uchyleń od szczepień obowiązkowych dzieci i młodzieży zwiększyła się prawie dwukrotnie – z 48,6 tys. w 2019 roku do 87,3 tys. w 2023 roku – wynika z danych NIZP PZH-PIB. W efekcie coraz więcej zapomnianych chorób powraca i rośnie liczba zachorowań m.in. na odrę czy krztusiec. Wraz rosnącym odsetkiem odmów powracają pomysły, by uzależnić od szczepień miejsce w żłobku czy przedszkolu, ale eksperci podkreślają, że potrzebna jest przede wszystkim edukacja rodziców.

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.