Newsy

La Mania wprowadza kolekcję La Mania Fit – ubrania codzienne dla kobiet aktywnych

2014-02-07  |  07:10

W marcu w butikach La Mania zadebiutuje nowa linia La Mania Fit, przeznaczona dla aktywnych kobiet, które cenią sobie elegancję na równi z komfortem i wygodą. 

Marka La Mania do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi kreacjami na specjalne okazje. Linia Fit powstała po wielu konsultacjach z klientkami butiku, z których wynikało, że mają one ogromne oczekiwania odnośnie ubrań codziennych. Aktywne kobiety chcą czuć się komfortowo i elegancko w każdej sytuacji – w podróży, na siłowni, a także w domu. 

– Swój styl wyrażamy nie tylko poprzez eleganckie stroje, lecz przede wszystkim poprzez codzienność. Świat się zmienił, a wraz z nim oczekiwania kobiet. Nasze klientki są kobietami szalenie aktywnymi, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego potrzebują wyjątkowych i bardzo komfortowych ubrań. Ich potrzeby spełni nowa kolekcja Fit – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, założycielka marki La Mania. 

La Mania Fit łączy w sobie klasę i elegancję z wygodą oraz komfortem. W skład linii wchodzą sukienki, minispódniczki oraz szczególny dresy, które z powodzeniem można założyć do balerinek czy butów na obcasie, a także do butów sportowych.

La Mania Fit dostępna będzie na początku marca w stacjonarnych butikach La Manii oraz w e-butiku (www.lamania.eu), który ułatwi i przyspieszy zakupy.

Dostępność zapewnią również ceny, które plasują się między 290 a 1590 złotych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.