Newsy

Lucky ma chłopaka. Pojawiło się wokół niej także dużo wielbicieli

2015-07-15  |  06:50

Lucky zdradziła, że ma chłopaka, ale oboje nie chcą na razie mówić o tym publicznie. Przyznała także, że wraz ze wzrostem popularności przybyło jej adoratorów, którzy piszą do niej na Facebooku. Piosenkarka nie ma czasu korespondować z nowymi znajomymi, nie lubi także zawierać znajomości przez internet.

To są prywatne sprawy. Wydaje mi się, że ta osoba też by nie chciała, żebym to publikowała, bo obydwoje to przeżywamy – mówi Lucky o swoim chłopaku.

Piosenkarka zdradza także, że odkąd stała się popularna, dostaje mnóstwo wiadomości na zawodowym i prywatnym profilu od nieznajomych chłopaków.

Nie dziwię się chłopakom. Zobaczą fajną dziewczynę, co się trochę porusza i piszą. Może mam coś w sobie, może komuś się podobam. Nie mam czasu na odpisywanie, więc bardzo wszystkich przepraszam. Nie jestem osobą, która zapoznaje się przez portale. Wolę kontakt w realu – mówi Lucky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenkarka obecnie pracuje nad debiutancką płytą. W przeszłości brała udział w „Must be the Music”. 12 czerwca wydała debiutancki singiel „Mimochodem”, a 8 lipca opublikowała teledysk, w którym gościnnie wystąpił Rafał Maślak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.