Mówi: | Maciej Musiał |
Funkcja: | aktor |
Maciej Musiał: Trzy lata swojego życia przegrałem w Counter-Strike’a. Teraz grywam tak bardziej dorywczo, razem z kumplami
Aktor nie ukrywa, że lista jego ulubionych gier jest bardzo długa. Są na niej gry słowne, jak chociażby popularne scrabble, strategiczne, komputerowe oraz planszowe takie, jak na przykład ponadczasowy Chińczyk. To dla niego bardzo fajna forma rozrywki i choć teraz poświęca na nie znaczniej mniej czasu niż kiedyś, to nadal chętnie rywalizuje ze znajomymi.
– Grywam w scrabble na rodzinnych spotkaniach, w Counter-Strike’a i w Call of Duty. Grywam też w Wiedźmina, w Battlefielda, w bierki i w Chińczyka – mówi agencji Newseria Maciej Musiał.
Musiał tłumaczy, że gry potrafią wciągnąć na wiele godzin i szybko można stracić poczucie czasu. Zdradza też, że kiedyś był ich ogromnym fanem, a dziś już podchodzi do tego z umiarkowanym zaangażowaniem.
– Myślę, że kiedyś trzy lata swojego życia przegrałem dosłownie w Counter-Strike’a, ale już mi później starczyło, więc dzisiaj bardziej tak dorywczo, razem z kumplami – mówi Maciej Musiał.
W tym sezonie Maciej Musiał dołączył do obsady „Pułapki”, gdzie zagra kierowcę pracującego dla fundacji. Specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała też wyjątkową interaktywną grę fabularną Pułapka – Bunt, w której widzowie będą się mogli wcielić w jednego z głównych bohaterów serialu – niezłomnego komisarza „Czarnego” (w tej roli Leszek Lichota). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii. Maciej Musiał zdradza, że choć nie zna jeszcze zasad gry, to ze względu na swoje zamiłowanie, postara się jak najszybciej zainteresować nowością.
Czytaj także
- 2024-04-17: Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]
- 2024-04-24: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
- 2024-04-11: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Regularne badania profilaktyczne stawiamy sobie za punkt honoru. Chcemy być zdrowi i aktywni
- 2024-05-31: Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa
- 2024-02-13: Granie w brutalne gry nie zmniejsza empatii. Odkrycie może stanowić zwrot w debacie na temat szkodliwości gier wideo
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-12-13: Kryzysy ostatnich lat zmieniły podejście do strategicznych rezerw państwa. Konieczne było wprowadzenie szybkiego reagowania i rozszerzenie katalogu zadań
- 2024-01-09: Nadmierny kontakt dziecka z urządzeniami cyfrowymi negatywnie wpływa na rozwój mózgu. Mogą się pojawić problemy z opanowaniem mowy, kontrolą emocji i koncentracją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.