Newsy

Maciej Musiał: Trzy lata swojego życia przegrałem w Counter-Strike’a. Teraz grywam tak bardziej dorywczo, razem z kumplami

2019-09-04  |  06:22

Aktor nie ukrywa, że lista jego ulubionych gier jest bardzo długa. Są na niej gry słowne, jak chociażby popularne scrabble, strategiczne, komputerowe oraz planszowe takie, jak na przykład ponadczasowy Chińczyk. To dla niego bardzo fajna forma rozrywki i choć teraz poświęca na nie znaczniej mniej czasu niż kiedyś, to nadal chętnie rywalizuje ze znajomymi.

Grywam w scrabble na rodzinnych spotkaniach, w Counter-Strike’a i w Call of Duty. Grywam też w Wiedźmina, w Battlefielda, w bierki i w Chińczyka – mówi agencji Newseria Maciej Musiał.

Musiał tłumaczy, że gry potrafią wciągnąć na wiele godzin i szybko można stracić poczucie czasu. Zdradza też, że kiedyś był ich ogromnym fanem, a dziś już podchodzi do tego z umiarkowanym zaangażowaniem.

– Myślę, że kiedyś trzy lata swojego życia przegrałem dosłownie w Counter-Strike’a, ale już mi później starczyło, więc dzisiaj bardziej tak dorywczo, razem z kumplami – mówi Maciej Musiał.

W tym sezonie Maciej Musiał dołączył do obsady „Pułapki”, gdzie zagra kierowcę pracującego dla fundacji. Specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała też wyjątkową interaktywną grę fabularną Pułapka – Bunt, w której widzowie będą się mogli wcielić w jednego z głównych bohaterów serialu – niezłomnego komisarza „Czarnego” (w tej roli Leszek Lichota). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii. Maciej Musiał zdradza, że choć nie zna jeszcze zasad gry, to ze względu na swoje zamiłowanie, postara się jak najszybciej zainteresować nowością.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.