Newsy

Maja Hyży: Pracujemy nad singlem, ale kiedy, co i jak – nie mam pojęcia. Nie jest to takie proste, jakby się mogło wydawać

2019-05-06  |  06:11

Wokalistka nie chce na razie zdradzić, w jakim klimacie będzie utrzymany nowy singiel ani kto pisze tekst i muzykę. Jak podkreśla, proces twórczy nie jest łatwy i często zachodzą w nim zamiany, dlatego więcej o nowym utworze opowie dopiero wtedy, kiedy wszystko będzie już dopięte na ostatni guzik.

Maja Hyży podkreśla, że nie chce tworzyć nowych piosenek w pośpiechu. Lubi, kiedy wszystko płynie naturalnym torem, bez żadnego grafiku i żadnych wiążących terminów. Tekst i warstwa muzyczna muszą być dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a ona powinna być w stu procentach pewna, że materiał ma dokładnie taki kształt, jakiego oczekiwała.

Pracujemy nad singlem, kiedy, co i jak – nie mam pojęcia. Nie jest to takie proste, jakby się mogło wydawać. Nie mogę więc nic więcej powiedzieć, bo nie wiemy, kiedy singiel wyjdzie, nie znamy żadnych terminów. Nam może się wydawać, że zaraz wyjdzie singiel, a na drugi dzień stwierdzimy, nie, jednak trzeba coś zmienić. Także nic nie powiem – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Hyży.

Wokalistka podkreśla, że jej grafik koncertowy jest dosyć napięty, a że właśnie rozpoczyna się sezon, to nie planuje żadnych dalekich wyjazdów. Z powodzeniem łączy obowiązki zawodowe z opieką nad synkami i czerpie z tego dużą satysfakcję.

Na razie nie mam żadnych planów. Cieszę się życiem, pracuję nad muzyką, cały czas koncertuję, klubowo, jak zawsze, od początku mojego istnienia. Poza tym wychowuję moich dwóch chłopaczków najwspanialszych i cieszę się z życia. A co dalej, to czas pokaże – mówi.

Maja Hyży zdobyła popularność dzięki udziałowi w programie „X Factor”. Odpadła w odcinku półfinałowym, zajmując czwarte miejsce. W marcu 2015 roku wokalistka wydała swój debiutancki album studyjny, zatytułowany „W chmurach”. W lutym ubiegłego roku z piosenką „Błysk/Skin” zakwalifikowała się do finału krajowych eliminacji do 63. Konkursu Piosenki Eurowizji. W koncercie finałowym w głosowaniu jurorów i telewidzów zajęła siódme miejsce.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.