Newsy

Margaret i Dawid Podsiadło zaśpiewają w reklamach Play

2014-02-20  |  06:55
Margaret i Dawid Podsiadło zostali nowymi twarzami sieci Play. Dziś w mediach rusza kampania z udziałem młodych artystów promująca Formułę Play na Kartę. Obydwoje mają rzesze fanów i w krótkim czasie odnieśli ogromny sukces na rynku muzycznym. Marketingowcy liczą więc na to, że ich pojawienie się w reklamie zachęci młodych ludzi do skorzystania z najnowszej oferty sieci. To już kolejna kampania Play z udziałem znanych osób.

 W spotach telewizyjnych Margaret i Dawid Podsiadło będą śpiewać swoje największe przeboje – „Thank you very much” oraz „Trójkąty
i kwadraty”, ale w nieco zmienionych wersjach. Młodzi artyści pojawią się też na billboardach.

To będzie nasza kolejna kampania ze znanymi osobami. Tym razem postawiliśmy bardzo mocno na muzykę. Margaret i Dawid Podsiadło – młodzi, zdolni polscy artyści, którzy mam nadzieję sprawią, że ta kampania będzie chętnie oglądana i dostarczy również trochę rozrywki  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartosz Dobrzyński, członek zarządu ds. marketingu Play.

Marketingowcy tłumaczą, że obydwoje są młodzi, energiczni i wiarygodni, dlatego łatwo będzie im przekonać użytkowników telefonii komórkowej do skorzystania z tej oferty.

Dlaczego Margaret i Dawid Podsiadło? Bo to są osoby, które dobrze się wpisują w taką kampanię. Są młode, świeże i znane na rynku. Wiadomo też, że z ofert na kartę często korzystają osoby młode. I dlatego do tej kampanii właśnie takie osoby zaprosiliśmy – tłumaczy Bartosz Dobrzyński.

Do tej pory w reklamach Play wystąpili m.in.: Kamil Bednarek,  Agnieszka Chylińska,  Czesław Mozil, Agnieszka Radwańska i Jerzy
Janowicz.

To jest światowy trend, że zwracamy uwagę na tego, kogo lubimy, kogo znamy, kogo jakoś cenimy. Te osoby, które zapraszamy, aby brały udział w naszych reklamach, to takie, które mają jakiś dorobek, które coś osiągnęły w życiu, które nie są znane tylko z tego, że są znane. Znana osoba w reklamie zwraca uwagę –  wyjaśnia Bartosz Dobrzyński.

Wcześniej Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki, a Margaret promowała markę odzieżową Maffashion, StaffByMaff.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.