Newsy

Margaret: Plotki kreują wizerunek niezgodny z prawdą. Wkurza mnie to, ale nie zamierzam zajmować się ich dementowaniem

2019-05-24  |  06:03

Wokalistka przyznaje, że często zdarza się jej przeczytać na swój temat coś zaskakującego. Nie ukrywa też, że czuje irytację, kiedy plotkarskie tytuły tworzą fake newsy tylko po to, by nadszarpnąć komuś wizerunek. Wokalistka zazwyczaj nie odnosi się do takich artykułów i nie wdaje się w dyskusje ani z ich autorami, ani z hejterami.

Margaret podkreśla, że niejednokrotnie była bohaterką artykułów, które zawierają niesprawdzone, fałszywe bądź kontrowersyjne treści.

– Jest dużo takich sytuacji, kiedy gdzieś jakieś wyrwane z kontekstu zdanie staje się nagłówkiem i trzeba przyznać, że wygląda to dość żenująco. I trochę też mnie to boli i denerwuje, bo zazwyczaj mam na myśli coś zupełnie innego. Ale chyba nie ma sensu z tym walczyć – mówi agencji Newseria Lifestyle Margaret.

Wokalistka jest zażenowana informacjami, które pojawiają się w niektórych mediach. Często niewiele mają one wspólnego z rzeczywistością.

– Ostatnio była taka plotka, która nie wiem, czy mnie zabolała, ale pomyślałam sobie, że to jest nietajne. Chodzi o te wszystkie dywagacje na temat mnie chodzącej na terapię, będącej u psychologa. Chciałam więc skomentować, że u mnie wszystko dobrze, mam się dobrze. Polecam chodzenie do psychologa, bo w zasadzie to taki zdrowy symptom, że jest się właśnie zdrowym, a nie walniętym – mówi Margaret.

Margaret przyznaje, że stara się nie przejmować negatywnymi informacjami na swój temat, ale najbardziej irytuje ją to, gdy ktoś obcy wchodzi z butami w jej życie prywatne. Zirytowały ją plotki na temat jej ciąży.

– Nie jestem w ciąży, nigdy nie powiedziałam, że jestem w ciąży, i nigdy nie byłam. I w ogóle to, szczerze mówiąc, bardzo mnie denerwuje zainteresowanie moją macicą, bo lubię ją, ale ona jest moja i nie chciałabym omawiać tych spraw z innymi ludźmi. Bo nawet, jeżeli kiedykolwiek bym się zdecydowała na bycie mamą, to chciałabym, żeby to była decyzja moja suwerenna i nie chciałabym jej chyba omawiać z innymi. Ale wszystko jest okej, nie jestem w ciąży – mówi Margaret.

Zdaniem wokalistki fake newsy są żenujące, a ci, którzy je tworzą i publikują, nie mają żadnych granic. Nie ma dla nich znaczenia to, że jedno przypadkowe zdjęcie lub zdanie wyrwane z kontekstu może zniszczyć komuś karierę czy dobre imię.

– Te plotki po prostu kreują jakiś twój wizerunek, który nie jest zgodny z prawdą, i to nie są na przykład moje słowa, a one są przekręcone, wyrwane z kontekstu, więc faktycznie wkurza mnie to. Ale ja też nie jestem osobą, która to dementuje. Nie chcę się w ogóle wdawać w ten temat i to ucinam. I jak ktoś chce wiedzieć, kim jestem i jaka jestem, to się dowie, bo też myślę, że dużo daję z siebie mediom i na Instagramie pokazuję, kim jestem, więc jak ktoś chce się dowiedzieć, kim jestem, to joł, to zapraszam – mówi Margaret.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.