Newsy

Marika: Już czas na założenie rodziny

2013-12-27  |  09:15
Marika ambitnie zaplanowała zbliżający się 2014 rok. Piosenkarka oraz prowadząca show „The Voice of Poland” zamierza nagrać nowy album. Autorka hitu „Moje serce” uważa także, że najwyższy czas założyć rodzinę.
 
Już czas na życie rodzinne wyznała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle 33-letnia Marika.
 
Wokalistka od kilku lat związana jest ze swoim chłopakiem Pawłem.

Marika debiutowała w 2002 roku jako wokalistka soundsystemu Bass Medium Trinity, ale szerszej publiczności dała się poznać pięć lat później, gdy jej utwór  Moje serce podbił polskie listy przebojów. Artystka chciałaby powtórzyć sukces tego hitu właśnie w 2014 roku.

Piosenkarkę publiczność pokochała także w nowej roli prowadzącej muzyczny talent show The Voice of Poland”.
 
Oprócz tego całego bardzo dobrego zamieszania, które rozpętałam w moim życiu decydując się na pracę w telewizji, chciałabym przede wszystkim wygospodarować czas na płytę. Tym razem elektroniczną, po moich ostatnich akustycznych zapowiada Marika.



 
 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.