Newsy

Marika: Już czas na założenie rodziny

2013-12-27  |  09:15
Marika ambitnie zaplanowała zbliżający się 2014 rok. Piosenkarka oraz prowadząca show „The Voice of Poland” zamierza nagrać nowy album. Autorka hitu „Moje serce” uważa także, że najwyższy czas założyć rodzinę.
 
Już czas na życie rodzinne wyznała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle 33-letnia Marika.
 
Wokalistka od kilku lat związana jest ze swoim chłopakiem Pawłem.

Marika debiutowała w 2002 roku jako wokalistka soundsystemu Bass Medium Trinity, ale szerszej publiczności dała się poznać pięć lat później, gdy jej utwór  Moje serce podbił polskie listy przebojów. Artystka chciałaby powtórzyć sukces tego hitu właśnie w 2014 roku.

Piosenkarkę publiczność pokochała także w nowej roli prowadzącej muzyczny talent show The Voice of Poland”.
 
Oprócz tego całego bardzo dobrego zamieszania, które rozpętałam w moim życiu decydując się na pracę w telewizji, chciałabym przede wszystkim wygospodarować czas na płytę. Tym razem elektroniczną, po moich ostatnich akustycznych zapowiada Marika.



 
 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.