Mówi: | Mariola Bojarska-Ferenc |
Funkcja: | instruktorka fitnessu, dziennikarka |
Mariola Bojarska-Ferenc napisała kolejną książkę. Będzie dotyczyła mody
W maju ukaże się kolejna książki znanej instruktorki fitnessu. Tym razem będzie dotyczyła mody. Ma to być przewodnik dla dojrzałych kobiet, które Mariola Bojarska-Ferenc chce przekonać do dbania o wygląd niezależnie od wieku i sytuacji. Sama uwielbia dobrze wyglądać – najczęściej ubiera się w eleganckie sukienki i marynarki lub dżinsy w połączeniu z białym T-shirtem.
Mariola Bojarska-Ferenc jest autorką kilku książek, m.in. poradników „Zatrzymaj czas” oraz „Sztuka dobrego życia”. W publikacjach tych zachęca wszystkie kobiety do aktywnego i zdrowego stylu życia, który gwarantuje dobrą kondycję i piękne ciało nawet w dojrzałym wieku. W maju ukaże się kolejna książka dziennikarki. Tym razem jej tematem przewodnim będzie jednak moda.
– To będzie przewodnik dla kobiet dojrzałych, żeby nie zaniedbywały siebie w żadnym momencie, że każdy moment jest ważny, czy jesteśmy w łóżku, czy w łazience, czy w kuchni, wszędzie musimy wyglądać super – mówi Mariola Bojarska-Ferenc agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda przywiązuje bardzo dużą wagę do wyglądu. Twierdzi, że uwielbia piękne stroje i zawsze chce dobrze wyglądać, niezależnie od pory dnia ani sytuacji, w jakiej się znajduje. W jej szafie dominują ubrania eleganckie, dziennikarka nigdy bowiem nie wkłada strojów sportowych poza chwilami, gdy wymagają tego od niej obowiązki zawodowe.
– To jest tak jakby lekarz chodził w białym fartuchu po domu. Dla mnie to jest strój, który kojarzy się z moją pracą zawodową – mówi Mariola Bojarska-Ferenc.
W garderobie dziennikarki znaleźć można ubrania wyłącznie w trzech kolorach: bieli, czerni i szarości. Zdaniem gwiazdy, idealnie odzwierciedlają one jej silny i zdecydowany charakter oraz najlepiej pasują do koloru włosów i karnacji skóry. W zakresie fasonów dziennikarka wybiera przede wszystkim klasyczne sukienki typu mała czarna oraz eleganckie marynarki. Bardzo chętnie wkłada również dżinsy, zwłaszcza w połączeniu z białym T-shirtem.
– W pewnym wieku taki strój odmładza. I uważam, że dojrzałe kobiety powinny wskakiwać w dżinsy, w białe T-shirty, marynarki czy kurtki skórzane, bo to dodaje takiej lekkości – mówi Mariola Bojarska-Ferenc.
Dziennikarka podkreśla, że cechują ją bardzo mocno rozwinięty zmysł estetyczny. Zwraca uwagę nawet na wygląd i jakość strojów domowych, tak jak szlafrok, czy ręczników. Wszystko to musi być nowe, estetyczne i niesprane.
Czytaj także
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2025-01-03: Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.