Newsy

Marta Wierzbicka uzależniona od papierosów

2013-11-15  |  10:40
Po udziale w nagiej sesji dla „Playboya”, przyznaniu się do palenia marihuany, tym razem Marta Wierzbicka zdradza, że od kilku lat nałogowo pali. Gwiazda sięgnęła po papierosy w dość młodym wieku, bo jeszcze przed maturą.

Paliłam zwykłe papierosy i paliłam ich okropną ilość – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Półtora roku temu Wierzbicka chciała skończyć z nałogiem i przerzuciła się na elektronicznego papierosa. Myślała, że dzięki temu przestanie palić. Tak się jednak nie stało. Dziś śmieje się, że z jednego uzależnienia wpadła w drugie.

Cieszę się, że palę papierosy elektroniczne, ale to właściwie śmieszne, bo dzisiaj rano stwierdziłam, że mam zamiar rzucić mojego elektronicznego papierosa. Jest mi jednak naprawdę ciężko – wyznała Wierzbicka.

Marta Wierzbicka ma dopiero 22 lata. Od dziesięciu lat występuje w serialu „Na Wspólnej”, jednak dopiero od roku jej popularność mocno wzrosła. Aktorka zasłynęła przede wszystkim rozbieraną sesją dla Playboya, wywiadem na temat swoich dużych piersi, założyła videobloga i stała się stałą bywalczynią showbiznesowych imprez. Niedawno w jednym z odcinków programu Kuby Wojewódzkiego, wystąpiła w roli Wodzianki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.