Newsy

Mateusz Maga: mam dużo kompleksów, odchudzam się

2015-03-11  |  06:55

Mateusz Maga przyznaje, że ma wiele kompleksów, a jednym z nich jest waga. Utrzymanie szczupłej sylwetki nie przychodzi mu łatwo, bo model w sytuacjach stresowych dużo je. Od kilku miesięcy uczestnik „Top Model” jest znów na diecie i codziennie chodzi na siłownię. Niedawno rozpoczął także współpracę z Kajetanem Górą, stylistą fryzur.

Ciągle na siebie narzekam, ciągle coś jest nie tak, chciałbym wyglądać lepiej. Mam dużo kompleksów, z którymi staram się walczyć. Myślę, że kiedyś dojdę do tego, że będę zadowolony. Z fryzurami nie mogę zbyt kombinować, bo zmieniając całkowicie fryzurę, musiałbym od początku robić portfolio zdjęciowe. Kajetan jednak chce coś zmieniać – opowiada Mateusz Maga.

Obecnie nie jest zadowolony ze swojej wagi. Model przy wzroście 182 cm waży 64 kilogramów, podaje na stronie internetowej agencja modelek i modeli D'Vision, z którą Mateusz Maga związał się w październiku 2014 r.

Przed programem „Top Model” dużo schudłem, nigdy nie byłem taki szczupły, jak wtedy. Natomiast po programie bardzo przytyłem, bo denerwowałem się, a kiedy się denerwuję, to dużo jem. Kilka miesięcy temu wziąłem się za siebie. Codziennie chodzę na siłownię i ćwiczę, stosuję odpowiednie diety. Myślę, że za jakiś czas efekty będą zadowalające – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Niedawno Mateusz Maga wrócił z Londynu, gdzie brał udział w sesji zdjęciowej do nowego projektu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.