Newsy

Mateusz Maga na początku marca otwiera własną szkołę tańca. Będą tam trenować uczestnicy nowej edycji „You Can Dance”

2015-02-23  |  06:55

Szkoła pod nazwą Dance Center ruszy 3 marca. Będzie promować nie tylko naukę tańca, lecz także zdrowy styl życia. Wiadomo już, że w szkole tańczyć będą uczestnicy nowej edycji „You Can Dance”. Model chce osobiście pilnować interesu. Sam też będzie tam ćwiczyć, m.in. crossfit.

Wszystko jest już załatwione, pozostała tyko kwestia związana z organizacją otwarcia. Na pewno będę się tam często pojawiał, ponieważ będę się starał sam wszystkiego dopilnować. Jednak jeżeli wyskoczy mi jakiś kontrakt zagraniczny, to będę musiał powierzyć nadzór nad szkołą zaufanym osobom – mówi agencji informacyjnej Mateusz Maga.

W prowadzeniu biznesu model może liczyć na wsparcie mamy, która szkołę tańca pod tą samą nazwą prowadzi w Jarosławiu, skąd pochodzi Mateusz Maga. W jego szkole będzie można nauczyć się m.in. hip-hopu, breakdance’u, jazzu, tańca towarzyskiego, a także ćwiczyć crossfit.

Chcę promować zdrowy styl życia, odżywiania i w ogóle ruch, bo to wszystko korzystnie wpływa na rozwój człowieka, na jego kondycję. Na przykład crossfit to ćwiczenia trwające bez przerwy przez 60-70 minut, które bardzo pomagają schudnąć i zadbać o sylwetkę – rozwinąć masę mięśni i siłę. Dzięki nim osiągnę odpowiednią sylwetkę – wyjaśnia Mateusz Maga

Na klientów gwiazda nie będzie musiał długo czekać. Wiadomo już, że szkoła będzie miejscem treningów dla uczestników i choreografów kolejnej edycji „You Can Dance”, która rusza 8 marca.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.