Newsy

Michał Piróg: Na imprezach zawsze dobrze tańczyło mi się z Joanną Liszowską i Justyną Steczkowską

2015-05-08  |  06:50

Michał Piróg zdradził, że na imprezach najlepiej tańczy mu się z Joanną Liszowską. Lubi się bawić także z Justyną Steczkowską. Atutem pań jest m.in. to, że nie prowadzą w tańcu, tylko swobodnie dostosowują się do ruchów choreografa. Juror „You Can Dance” przyznał także, że na imprezach nigdy nie tańczy według jakiejś choreografii, tylko improwizuje.

Bardzo często, jak kobieta nie umie tańczyć, to się tak tym stresuje, że próbuje prowadzić mnie w tym tańcu i to wtedy wychodzi najgorsza żenada. U Joanny Liszowskiej i Justyny Steczkowskiej nie ma tak, że one prowadzą – opowiada Michał Piróg.

Juror „You Can Dance” zdradził także, że na imprezach nie tańczy według jakiegoś układu choreograficznego, nie myśli o tym, jaki ruch wykonać, lecz by dobrze się bawić. Jego zdaniem tańczenie układów choreograficznych na imprezach to wstyd i powód do wyśmiania.

Teatr jest teatrem, scena jest sceną, grupa jest grupą, a impreza jest imprezą. Nie idziesz po to, żeby pokazać, że umiesz tańczyć, tylko po to, żeby dobrze się bawić. Na imprezach tańczysz z ludźmi, często z ludźmi, których nie znasz, do muzyki, której nie znasz, która gdzieś tam pierwszy raz się pojawia. Pamiętam, jak ze studentami ze szkoły choreograficznej chodziliśmy na imprezy i oni wchodzili na parkiet i tańczyli swoje choreografie. To była największa wiocha, szczyt obciachu – mówi gwiazda stacji TVN

Michał Piróg przygodę z tańcem zaczął w wieku 19 lat. Popularność zdobył, występując w telewizji, najpierw w kanale MTV , ucząc choreografii w programie „W rytmie MTV”, a później jako juror w show „You Can Dance – Po prostu tańcz” w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.