Mówi: | Michał Piróg |
Funkcja: | choreograf, tancerz |
Michał Piróg: Na imprezach zawsze dobrze tańczyło mi się z Joanną Liszowską i Justyną Steczkowską
Michał Piróg zdradził, że na imprezach najlepiej tańczy mu się z Joanną Liszowską. Lubi się bawić także z Justyną Steczkowską. Atutem pań jest m.in. to, że nie prowadzą w tańcu, tylko swobodnie dostosowują się do ruchów choreografa. Juror „You Can Dance” przyznał także, że na imprezach nigdy nie tańczy według jakiejś choreografii, tylko improwizuje.
– Bardzo często, jak kobieta nie umie tańczyć, to się tak tym stresuje, że próbuje prowadzić mnie w tym tańcu i to wtedy wychodzi najgorsza żenada. U Joanny Liszowskiej i Justyny Steczkowskiej nie ma tak, że one prowadzą – opowiada Michał Piróg.
Juror „You Can Dance” zdradził także, że na imprezach nie tańczy według jakiegoś układu choreograficznego, nie myśli o tym, jaki ruch wykonać, lecz by dobrze się bawić. Jego zdaniem tańczenie układów choreograficznych na imprezach to wstyd i powód do wyśmiania.
– Teatr jest teatrem, scena jest sceną, grupa jest grupą, a impreza jest imprezą. Nie idziesz po to, żeby pokazać, że umiesz tańczyć, tylko po to, żeby dobrze się bawić. Na imprezach tańczysz z ludźmi, często z ludźmi, których nie znasz, do muzyki, której nie znasz, która gdzieś tam pierwszy raz się pojawia. Pamiętam, jak ze studentami ze szkoły choreograficznej chodziliśmy na imprezy i oni wchodzili na parkiet i tańczyli swoje choreografie. To była największa wiocha, szczyt obciachu – mówi gwiazda stacji TVN
Michał Piróg przygodę z tańcem zaczął w wieku 19 lat. Popularność zdobył, występując w telewizji, najpierw w kanale MTV , ucząc choreografii w programie „W rytmie MTV”, a później jako juror w show „You Can Dance – Po prostu tańcz” w stacji TVN.
Czytaj także
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-28: Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
- 2025-04-16: Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej
- 2025-03-21: Joanna Liszowska: Mam nadzieję, że nigdy nie będę świadkiem wypadku. Bałabym się udzielać pomocy, bo to niebywała odpowiedzialność
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.