Newsy

Natalia Siwiec: Macierzyństwo mnie przeraża

2013-12-18  |  09:50
Modelka Natalia Siwiec uwielbia dzieci, ale własnych jeszcze nie planuje. Nie chce obciążać się dodatkowymi obowiązkami. Przyznaje, że taka odpowiedzialność ją przeraża.

Natalia Siwiec wielokrotnie powtarzała w wywiadach, że chce być mamą, że jej rodzice nie mogą doczekać się wnuka. Na początku stycznia na Twitterze zamieściła nawet swoje zdjęcie w bikini z maleństwem ma rękach w Tajlandii. W czerwcu br wyznała w wywiadzie dla wp.pl, że obudził się  w niej instynkt macierzyński:

„Kilka dni temu pierwszy raz w życiu, śniło mi się, że rodzę dzidziusia. Jestem w szoku, chodziłam w ciąży i później urodziłam dziecko. To było dla mnie coś niesamowitego. Pierwszy raz poczułam jak to jest, że mam coś swojego, malutkiego. Naszego malutkiego. To jest jakiś znak. Byłam bardzo uśmiechnięta. No jakiś fajny mały dzidziuś. Ja to wszystko przeżyłam. Nie było to takie straszne, jak sobie wyobrażam. Mówię sobie: O, to już czas Natalia, jak już się śnią takie sny, to trzeba zacząć o tym poważnie myśleć".

Teraz gwiazda przyznała, że zbyt szybko na dziecko się nie zdecyduje.

Wygląda to tak, że trochę się jakby to wszystko oddala. Im jestem starsza, tym mam większą świadomość, jak wielka to jest odpowiedzialność  –  powiedziała celebrytka –  Przeraża mnie to.

Siwiec niedawno pojawiła się na imprezie charytatywnej „One Day”, na której spędzała Wigilię z potrzebującymi dziećmi. Nawiązała z nimi świetny kontakt. Obecnie ma także mnóstwo pracy, bo właśnie trwają zdjęcia do jej reality show "Enjoy the view<3Natalia", który będzie można obejrzeć wiosną przyszłego roku, w stacji Viva Polska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.