Newsy

Natalia Siwiec wybiera się na festiwal Burning Man na pustyni w Nevadzie

2016-07-11  |  07:10

Podczas tegorocznych wakacji Natalia Siwiec zamierza spełnić swoje wielkie marzenie. Wybiera się na festiwal Burning Man odbywający się co roku na pustyni w północnej Nevadzie. Modelka planuje także odwiedzić przyjaciółkę w Los Angeles oraz spędzić trochę czasu na Ibizie.

Burning Man to festiwal sztuki współczesnej odbywający się co roku od trzydziestu lat na pustyni Black Rock w północnej Nevadzie. Jego celem jest pozbycie się ograniczeń nakładanych przez współczesne społeczeństwa oraz celebracja przemijalności. Uczestnicy na osiem dni budują na pustyni miasteczko, które zniknie wraz z końcem festiwalu. Punktem kulminacyjnym imprezy, który ma miejsce zawsze w sobotę, jest spalenie kukły człowieka, tzw. Burning Mana.

– Jest to duże wyzwanie, trochę się nawet tego boję, ale to jest spełnienie mojego marzenia, więc mam nadzieję, że będzie cudownie – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Uczestnicy festiwalu budują nie tylko prowizoryczne domy i puby w miasteczku, lecz także przygotowują fantazyjne pojazdy, którymi poruszają się po ulicach Black Rock. Samodzielnie projektują i szyją także oryginalne stroje. Natalia Siwiec także zaczyna już myśleć o kostiumie na tę okazję na Twitterze pokazała zdjęcie indiańskiego pióropusza, który zabierze na festiwal.

– Już powoli myślę o stylizacjach, tak naprawdę bardzo powoli. Mam nadzieję, że na początku sierpnia będę już kompletować stroje – mówi Natalia Siwiec.

Tegoroczny festiwal Burning Man odbędzie się w dniach 28 sierpnia5 września. Pobyt na pustyni Black Rock to nie są jednak jedyne plany wakacyjne Natalii Siwiec modelka zamierza odpocząć dłużej niż przez osiem festiwalowych dni.

– Lecę na Ibizę, później właściwie lecę do mojej przyjaciółki do LA, do Las Vegas jeszcze, ponieważ to jest wszystko blisko, i później Nevada – Burning Man mówi Natalia Siwiec.

Gwiazda twierdzi, że Burning Man to najważniejsze wydarzenie o festiwalowym charakterze, o którym marzyła. W przyszłości chciałaby też wziąć udział w festiwalu muzyki i sztuki Coachella odbywającym się na pustyni Colorado.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.