Newsy

Natalia Szroeder jedzie w tournée po domach jej fanów

2013-12-20  |  08:50
Piosenkarka Natalia Szroeder, znana ze współpracy z Liberem, szykuje się do niezwykłego tournée Będzie śpiewać dla wybranych fanów w ich domach i w ten sposób podziękuje za wzruszające listy, które od nich otrzymała.  Wokalistka nie chce zdradzić, kiedy rozpocznie akcję ani do kogo zapuka. Ma to być niespodzianka.

W ostatnim czasie przychodzi coraz więcej listów. Czasami niektórzy po prostu wkładają zdjęcie i odsyłają bez żadnych słów, ale są tacy, którzy się rozpisują i to jest piękne, takie wzruszające – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Szroeder.

Wokalistka wpadła więc na pomysł, aby spośród nadawców listów wybrać tych, których listy najbardziej ją ujęły i osobiście odwiedzić ich w domu.

Stwierdziliśmy, że fajnie by było zrobić coś takiego, porobić kilka niespodzianek. Po prostu wparować im na chatę i zrobić, tadam! I zaśpiewać wspólnie czy po prostu pogadać  wyjaśnia Natalia Szroeder.

Wokalistka nie chce jednak  zdradzać ani daty rozpoczęcia akcji, ani imion osób, do których ma przyjechać.

Młoda gwiazda zdobyła popularność, kiedy w grudniu 2012 r. nagrała z Liberem piosenkę „Wszystkiego Na raz”. Dziś ma już ponad 70 tys. fanów na Facebooku. Jej najnowszy singiel „Tęczowy” opublikowany pod koniec listopada w serwisie YouTube, obejrzało już ponad 33 tys. osób. Nowy krążek najprawdopodobniej trafi do sprzedaży wiosną 2014 r.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.