Mówi: | Agnieszka Stańczuk, PR manager, Motorola w Europie Natasza Urbańska, wokalistka |
Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat
Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka została właśnie ambasadorką marki Motorola w Polsce. Jak podkreśla, bez wahania zdecydowała się na współpracę, ponieważ w ten sposób będzie mogła spróbować swoich sił na nieco innej płaszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza Urbańska będzie promowała jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniając, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiają w sieci wielu odbiorców.
– Spodobała mi się propozycja, żeby tworzyć kreatywne, najwyższej jakości rzeczy. Taka myśl przyświeca mi już od lat, od kiedy rozpoczęłam moją przygodę ze sztuką, z teatrem, muzyką. Z czasem okazało się, że im mocniej się czuję na scenie, tym wyższe progi sobie stawiam. To jest świetne, że cały czas wychodzę ze strefy komfortu i pokonuję swoje słabości. Niezwykle ważne dla mnie jako dla artysty jest to, żeby nie tuptać w miejscu, żeby próbować swoich sił na nowych polach, próbować łączyć dziedziny, które fantastycznie mogą się uzupełniać. Sztuka, muzyka, taniec, moda i lifestyle – to wszystko się zazębia, tworzy pewną całość i staram się, żeby to było zawsze najwyższej jakości – mówi agencji Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.
Artystka zapewnia, że chce być kreatywną ambasadorką, która daje od siebie dużo więcej niż tylko swój wizerunek i znane nazwisko. W związku z tą współpracą ma w zanadrzu wiele pomysłów i wierzy, że dzięki połączeniu sił uda się stworzyć coś wyjątkowego.
– Mamy przyjemność rozpocząć współpracę z Nataszą Urbańską, która dołączyła do rodziny Motoroli. Ta współpraca jest związana z modelem edge 20 pro, czyli smartfonem stworzonym dla twórców contentu. Nie wyobrażam sobie lepszego połączenia: osoby, która tworzy niesamowity content, łączy bardzo wiele dziedzin, takich jak muzyka, taniec i moda, wychodzi poza schematy, i marki Motorola, która umie podejmować odważne decyzje. Natasza też nie boi się podejmowania tych decyzji i w związku z tym to połączenie wydaje się być idealne, ażeby stworzyć coś zupełnie nowego na rynku – mówi Agnieszka Stańczuk, PR manager Motoroli w Europie.
– Cieszę się bardzo na nasz wspólny projekt, bo rzeczywiście jest nietuzinkowy i mam nadzieję, że będzie sporym, ale i miłym zaskoczeniem dla naszych odbiorców. Dzięki współpracy z Motorolą możemy wspólnie kreatywnie wymyślać nowe rzeczy. Ten nasz wspólny projekt, od którego chcemy zacząć naszą przygodę. Jako ambasadorka mam parę pomysłów, którymi chciałabym obdarować Motorolę. To będą kreatywne i artystyczne wydarzenia. Na razie nie mogę jeszcze zdradzać szczegółów – mówi Natasza Urbańska.
Artystka przyznaje, że od dawna interesuje się nowinkami ze świata technologii, chętnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiązań. Wiele aplikacji mobilnych ułatwia jej bowiem pracę, a także codzienne funkcjonowanie. Często też korzysta z mediów społecznościowych i aktywnie prowadzi swoje profile.
Czytaj także
- 2025-06-26: Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-16: Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-03-13: Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.