News powiązane z ambasadorka

2021-09-02 | 06:09
Media
Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat News powiązane z ambasadorka

Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat

Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka została właśnie ambasadorką marki Motorola w Polsce. Jak podkreśla, bez wahania zdecydowała się na współpracę, ponieważ w ten sposób będzie mogła spróbować swoich sił na nieco innej płaszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza Urbańska będzie promowała jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniając, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiają w sieci wielu odbiorców.
więcej
2016-03-29 | 06:45
Moda
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej

Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej

Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może wspierać polską markę. Miłośniczką obuwia tej marki jest również Paulina Sykut.
więcej
2014-11-10 | 06:50
Gwiazdy
Anna Dereszowska: Staram się zawsze robić coś dobrego dla świata. Może dlatego Polacy dobrze mnie oceniają

Anna Dereszowska: Staram się zawsze robić coś dobrego dla świata. Może dlatego Polacy dobrze mnie oceniają

Anna Dereszowska jest najlepiej postrzeganą przez społeczeństwo polską gwiazdą – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Philips. Gwiazda serialu „Przyjaciółki” wierzy, że tak pozytywna ocena wynika z tego, że zawsze stara się robić coś dobrego dla innych ludzi.
więcej

Więcej ważnych informacji

Film

Przemysław Sadowski: Nie jestem zapraszany na castingi, bo nie mam odpowiedniej liczby followersów na Instagramie. To jest trochę przerażające

Aktor zauważa, że coraz częściej młodzi ludzie, którzy chcą zaistnieć w branży filmowej, wcale nie zaczynają swojej ścieżki zawodowej od kierunkowego wykształcenia i zdobywania umiejętności pod okiem fachowców, tylko od zaistnienia w sieci. Co więcej, takie działanie procentuje, bo jeśli ktoś zdobędzie na Instagramie dużą popularność, to automatycznie wzrasta zainteresowanie nim na rynku i dostaje propozycje nie tylko od reklamodawców, ale i od producentów. Zdaniem Przemysława Sadowskiego najlepszym weryfikatorem talentu, predyspozycji i potencjału jest teatralna scena. Na niej dokładnie widać każde potknięcie i brak przygotowania zawodowego.

Uroda

Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut

Drifterka zapewnia, że nie jest typem kobiety, która spędza godziny przed lustrem po to, by zrobić precyzyjny makijaż, przetestować nowości kosmetyczne czy też wykonać skomplikowane zabiegi pielęgnacyjne. Ma jednak swoje szybkie, ale skuteczne sposoby, dzięki którym może zadbać o skórę tak, by była gładka i promienna. Dużym ułatwieniem jest dla niej również makijaż permanentny, który pozwala zaoszczędzić sporo czasu.

Handel

W przyszłym roku podrożeją tylko najtańsze papierosy. Za kilka lat paczka papierosów będzie kosztować co najmniej 23 zł

Od 2022 roku wzrośnie akcyza na papierosy i alkohol, a według wyliczeń Ministerstwa Finansów paczka tradycyjnych papierosów zdrożeje o ok. 30 gr. Jednak branża tytoniowa wskazuje, że podwyżka będzie dwa razy wyższa, a przy planowanych dalszych wzrostach w 2027 roku paczka papierosów będzie kosztować co najmniej 23 zł. Co więcej, podrożeją tylko najtańsze papierosy, co może doprowadzić do załamania legalnego rynku i oznaczać skokowy wzrost szarej strefy. Analogiczna sytuacja miała już miejsce w latach 2011–2014, kiedy coroczne podwyżki akcyzy o 10 proc. doprowadziły do tego, że szara strefa objęła prawie 1/5 rynku. – Propozycje Ministerstwa Finansów są powrotem do tych negatywnych doświadczeń – podkreślają przedstawiciele firm tytoniowych.