Mówi: | Agnieszka Stańczuk, PR manager, Motorola w Europie Natasza Urbańska, wokalistka |
Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat
Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka została właśnie ambasadorką marki Motorola w Polsce. Jak podkreśla, bez wahania zdecydowała się na współpracę, ponieważ w ten sposób będzie mogła spróbować swoich sił na nieco innej płaszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza Urbańska będzie promowała jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniając, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiają w sieci wielu odbiorców.
– Spodobała mi się propozycja, żeby tworzyć kreatywne, najwyższej jakości rzeczy. Taka myśl przyświeca mi już od lat, od kiedy rozpoczęłam moją przygodę ze sztuką, z teatrem, muzyką. Z czasem okazało się, że im mocniej się czuję na scenie, tym wyższe progi sobie stawiam. To jest świetne, że cały czas wychodzę ze strefy komfortu i pokonuję swoje słabości. Niezwykle ważne dla mnie jako dla artysty jest to, żeby nie tuptać w miejscu, żeby próbować swoich sił na nowych polach, próbować łączyć dziedziny, które fantastycznie mogą się uzupełniać. Sztuka, muzyka, taniec, moda i lifestyle – to wszystko się zazębia, tworzy pewną całość i staram się, żeby to było zawsze najwyższej jakości – mówi agencji Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.
Artystka zapewnia, że chce być kreatywną ambasadorką, która daje od siebie dużo więcej niż tylko swój wizerunek i znane nazwisko. W związku z tą współpracą ma w zanadrzu wiele pomysłów i wierzy, że dzięki połączeniu sił uda się stworzyć coś wyjątkowego.
– Mamy przyjemność rozpocząć współpracę z Nataszą Urbańską, która dołączyła do rodziny Motoroli. Ta współpraca jest związana z modelem edge 20 pro, czyli smartfonem stworzonym dla twórców contentu. Nie wyobrażam sobie lepszego połączenia: osoby, która tworzy niesamowity content, łączy bardzo wiele dziedzin, takich jak muzyka, taniec i moda, wychodzi poza schematy, i marki Motorola, która umie podejmować odważne decyzje. Natasza też nie boi się podejmowania tych decyzji i w związku z tym to połączenie wydaje się być idealne, ażeby stworzyć coś zupełnie nowego na rynku – mówi Agnieszka Stańczuk, PR manager Motoroli w Europie.
– Cieszę się bardzo na nasz wspólny projekt, bo rzeczywiście jest nietuzinkowy i mam nadzieję, że będzie sporym, ale i miłym zaskoczeniem dla naszych odbiorców. Dzięki współpracy z Motorolą możemy wspólnie kreatywnie wymyślać nowe rzeczy. Ten nasz wspólny projekt, od którego chcemy zacząć naszą przygodę. Jako ambasadorka mam parę pomysłów, którymi chciałabym obdarować Motorolę. To będą kreatywne i artystyczne wydarzenia. Na razie nie mogę jeszcze zdradzać szczegółów – mówi Natasza Urbańska.
Artystka przyznaje, że od dawna interesuje się nowinkami ze świata technologii, chętnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiązań. Wiele aplikacji mobilnych ułatwia jej bowiem pracę, a także codzienne funkcjonowanie. Często też korzysta z mediów społecznościowych i aktywnie prowadzi swoje profile.
Czytaj także
- 2022-05-10: BMW z mocną ofensywą w segmencie aut luksusowych. W listopadzie nowa seria 7 wyjedzie na ulice
- 2022-05-06: Marianna Schreiber: Program „Top Model” otworzył mi drzwi do bycia sobą, ale nie drzwi do kariery. Biorę udział w sesjach zdjęciowych i to podnosi moją samoocenę
- 2022-04-20: Coraz więcej firm i instytucji bierze udział w tworzeniu Polskiej Doliny Medycznej. Pierwsze projekty już są gotowe
- 2021-12-31: Szkoły zawodowe szukają grantów. Zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu często przekracza ich finansowe możliwości
- 2021-12-02: Polscy studenci będą tworzyli nowe rozwiązania w motoryzacji. Globalny koncern chemiczny stawia na współpracę z uczelniami
- 2021-12-01: Marcin Prokop: Szymon Hołownia był jak hiszpańska mucha zamknięta w puszce, bardzo szybki, gwałtowny, miotający się. Michał Kempa jest swobodny, osadzony, spokojny
- 2021-09-30: W branży produkcyjnej pogłębia się niedobór kadr. Firmy coraz częściej włączają się w proces ich kształcenia
- 2021-09-23: Dzięki Expo w Dubaju Polska chce zwiększyć wymianę handlową z rynkami azjatyckimi. Będzie także zachęcać inwestorów do lokowania biznesów nad Wisłą
- 2021-08-23: Najnowsze technologie w smartfonach są coraz przystępniejsze cenowo. Rynek napędza pandemia i zmieniające się preferencje użytkowników
- 2021-09-16: Natasza Urbańska: Jestem uzależniona od telefonu i Instagrama. Ale wynika to też z mojego zawodu, bo po prostu muszę uczestniczyć w tym biegu
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Natalia Gryglewska: W grudniu prawdopodobnie będę reprezentowała nasz kraj w kolejnym konkursie Miss Świata
Z racji dzierżonego tytułu Natalia Gryglewska bierze udział w różnych projektach zawodowych, kampaniach reklamowych, akcjach społecznych i imprezach branżowych. 27 maja we Włocławku odbędzie się finał Miss Polonia 2021/2022, podczas którego przekaże ona bursztynową koronę swojej następczyni, a sama z kolei zacznie przygotowania do udziału w wyborach Miss Świata, które prawdopodobnie odbędą się w tym roku już po raz drugi. Jeśli chodzi o czas wolny, to modelka najchętniej spędza go aktywnie, bo jak przyznaje – sport odgrywa bardzo ważną rolę w jej życiu.
Teatr
Ewa Ziętek: Mam wrażenie, że teraz do teatru przychodzi mniej ludzi. Z powodu wojny i drożyzny w sklepach liczą każdy grosz

Aktorka zauważa, że frekwencja w teatrach znów jest sporo mniejsza. I choć nie ma już obostrzeń związanych z pandemią, to nastroje społeczne pogorszyła wojna, która toczy się w Ukrainie, i wysoka inflacja. Ludzie mają więc kolejne powody do obaw i niepokoju, muszą także liczyć każdy grosz.
Seriale
Joanna Trzepiecińska: Rola Alutki przyniosła mi wielką sympatię publiczności. „Rodzina zastępcza” to był znakomity serial

Kilkanaście lat temu aktorka jako Alutka podbiła serca wielu osób i zdobyła dużą popularność. To było dla niej niezwykle miłe doświadczenie i również dziś nie kryje satysfakcji z tego, że jej bohaterka z „Rodziny zastępczej” tak zapadła widzom w pamięci. Zdaniem Joanny Trzepiecińskiej ten serial śmiało można nazwać kultowym, bo ogląda go już kolejne pokolenie, a on nadal – między innymi dzięki świetnemu scenariuszowi – nie traci na aktualności.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.