Newsy

Natasza Urbańska: Chcę tworzyć rzeczy kreatywne najwyższej jakości. Taka myśl przyświeca mi już od lat

2021-09-02  |  06:09
Mówi:Agnieszka Stańczuk, PR manager, Motorola w Europie
Natasza Urbańska, wokalistka
  • MP4
  • Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka została właśnie ambasadorką marki Motorola w Polsce. Jak podkreśla, bez wahania zdecydowała się na współpracę, ponieważ w ten sposób będzie mogła spróbować swoich sił na nieco innej płaszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza Urbańska będzie promowała jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniając, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiają w sieci wielu odbiorców.

    – Spodobała mi się propozycja, żeby tworzyć kreatywne, najwyższej jakości rzeczy. Taka myśl przyświeca mi już od lat, od kiedy rozpoczęłam moją przygodę ze sztuką, z teatrem, muzyką. Z czasem okazało się, że im mocniej się czuję na scenie, tym wyższe progi sobie stawiam. To jest świetne, że cały czas wychodzę ze strefy komfortu i pokonuję swoje słabości. Niezwykle ważne dla mnie jako dla artysty jest to, żeby nie tuptać w miejscu, żeby próbować swoich sił na nowych polach, próbować łączyć dziedziny, które fantastycznie mogą się uzupełniać. Sztuka, muzyka, taniec, moda i lifestyle – to wszystko się zazębia, tworzy pewną całość i staram się, żeby to było zawsze najwyższej jakości – mówi agencji Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.

    Artystka zapewnia, że chce być kreatywną ambasadorką, która daje od siebie dużo więcej niż tylko swój wizerunek i znane nazwisko. W związku z tą współpracą ma w zanadrzu wiele pomysłów i wierzy, że dzięki połączeniu sił uda się stworzyć coś wyjątkowego.

    – Mamy przyjemność rozpocząć współpracę z Nataszą Urbańską, która dołączyła do rodziny Motoroli. Ta współpraca jest związana z modelem edge 20 pro, czyli smartfonem stworzonym dla twórców contentu. Nie wyobrażam sobie lepszego połączenia: osoby, która tworzy niesamowity content, łączy bardzo wiele dziedzin, takich jak muzyka, taniec i moda, wychodzi poza schematy, i marki Motorola, która umie podejmować odważne decyzje. Natasza też nie boi się podejmowania tych decyzji i w związku z tym to połączenie wydaje się być idealne, ażeby stworzyć coś zupełnie nowego na rynku – mówi Agnieszka Stańczuk, PR manager Motoroli w Europie.

    – Cieszę się bardzo na nasz wspólny projekt, bo rzeczywiście jest nietuzinkowy i mam nadzieję, że będzie sporym, ale i miłym zaskoczeniem dla naszych odbiorców. Dzięki współpracy z Motorolą możemy wspólnie kreatywnie wymyślać nowe rzeczy. Ten nasz wspólny projekt, od którego chcemy zacząć naszą przygodę. Jako ambasadorka mam parę pomysłów, którymi chciałabym obdarować Motorolę. To będą kreatywne i artystyczne wydarzenia. Na razie nie mogę jeszcze zdradzać szczegółów – mówi Natasza Urbańska.

    Artystka przyznaje, że od dawna interesuje się nowinkami ze świata technologii, chętnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiązań. Wiele aplikacji mobilnych ułatwia jej bowiem pracę, a także codzienne funkcjonowanie. Często też korzysta z mediów społecznościowych i aktywnie prowadzi swoje profile.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Ochrona środowiska

    Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

    Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

    Ochrona środowiska

    Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

    Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.