Newsy

Patricia Kazadi już ćwiczy przed występem w Opolu

2015-05-22  |  07:10

Patricia Kazadi, która wystąpi w konkursie Super Premiery podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, już rozpoczęła próby. Wokalistka zaprezentuje utwór „Na zawsze”, który znajdzie się na jej drugim krążku. Zapowiada, że występ będzie spektakularny.

– Lubię efektowne występy. Na pewno można się spodziewać wizualizacji, pojawią się tancerze i muzycy. To jest energetyczny utwór, więc na pewno będzie się działo. Próby trwają. Nie mogę doczekać się występu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.

O nagrodę w Opolu powalczy m.in. z Marylą Rodowicz, Natalią Kukulską, Mają Hyży, Michałem Szpakiem czy Tomkiem Lipińskim. Gwiazda już raz wystąpiła w Opolu w 2011 r. z piosenką „Hałas”.

Piosenka „Na zawsze”, którą wykona w Opolu, zapowiada drugi krążek gwiazdy. Data premiery nie jest jeszcze znana.

– Druga płyta już za chwilę. Jest przeze mnie bardzo wyczekiwana. Nie mogę doczekać się premiery – mówi Patricia Kazadi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.