Newsy

Patricia Kazadi myśli o stworzeniu własnej marki kosmetycznej

2016-10-18  |  07:05

Prezenterka chce wprowadzić na rynek kompletną linię do makijażu, w skład której wchodziłyby pomadki do ust, lakiery do paznokci, maskary i cienie do powiek. W tym roku stworzyła limitowaną edycję siedmiu hybrydowych lakierów do paznokci. Gwiazda twierdzi, że było to jej marzeniem od dawna.

Patricia Kazadi to jedna z najbardziej wszechstronnych polskich gwiazd. Jest wokalistką, aktorką, kompozytorką i prezenterką telewizyjną. Realizuje się jednak także w dziedzinach innych niż sztuka – jej marzeniem jest m.in. stworzenie własnej linii kosmetycznej. Ma już pierwszy sukces na koncie, w 2016 roku stworzyła bowiem autorską kolekcję lakierów do paznokci NeoNail by Patricia Kazadi.

Cieszę się, że tak dobrze to zostało przyjęte i sprawia mi ogromną frajdę oglądanie stylizacje innych osób korzystających z moich lakierów, więc polecam serdecznie, sprawdźcie różne kolory – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodyni „You Can Dance” uwielbia eksperymentować z wyglądem, zwłaszcza w zakresie fryzur, makijażu i stylizacji paznokci. Lubi ciekawe kolory i wzory na paznokciach. Fanki często pytały ją, jakich lakierów używa, uzyskuje bowiem oryginalny efekt kolorystyczny. Wokalistka przyznawała wówczas, że miesza różne odcienie, nigdy bowiem nie podobają jej się całkowicie barwy proponowane przez profesjonalne stylistki. Nie jest to jednak dobre rozwiązanie mieszanie lakierów hybrydowych skraca bowiem trwałość manikiuru.

– W końcu jedna manicurzystka odważyła się dać mi naganę. Powiedziała mi już trochę zirytowana, czemu sobie nie zmieszam swoich kolorów i będzie święty spokój. Wyszłam od niej, mówię: „No właśnie, czemu sobie nie zmieszam sama swoich kolorów” – mówi Patricia Kazadi.

Przez kilka następnych miesięcy prezenterka szukała marki, z którą chciałaby podjąć taką współpracę. Oczekiwała całkowitej swobody i wolności w kreowaniu wymarzonych kolorów. NeoNail by Patricia Kazadi to limitowana edycja siedmiu lakierów hybrydowych, które można kupić jeszcze do końca roku. Wokalistka nie zdradza jeszcze, czy będzie kolejna linia jej autorskich lakierów, zapewnia jednak, że nie żegna się ze swoim marzeniem.

– Nie ukrywam, że zajmuję się tym bardzo długo i marzyło mi się zrobić coś swojego. I cieszę się, że lakiery są początkiem nowej ery dla mnie – mówi Patricia Kazadi.

Już w przyszłym roku gwiazda planuje kolejny projekt związany z kosmetyką. Jej celem jest wprowadzenie całej autorskiej linii do makijażu.

Oprócz lakierów będą kosmetyki kolorowe, czyli szminki, maskary i cienie. Nie chcę mówić za dużo, ale być może stanie się to za niedługo – zapowiada Patricia Kazadi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.