Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi myśli o stworzeniu własnej marki kosmetycznej
Prezenterka chce wprowadzić na rynek kompletną linię do makijażu, w skład której wchodziłyby pomadki do ust, lakiery do paznokci, maskary i cienie do powiek. W tym roku stworzyła limitowaną edycję siedmiu hybrydowych lakierów do paznokci. Gwiazda twierdzi, że było to jej marzeniem od dawna.
Patricia Kazadi to jedna z najbardziej wszechstronnych polskich gwiazd. Jest wokalistką, aktorką, kompozytorką i prezenterką telewizyjną. Realizuje się jednak także w dziedzinach innych niż sztuka – jej marzeniem jest m.in. stworzenie własnej linii kosmetycznej. Ma już pierwszy sukces na koncie, w 2016 roku stworzyła bowiem autorską kolekcję lakierów do paznokci NeoNail by Patricia Kazadi.
– Cieszę się, że tak dobrze to zostało przyjęte i sprawia mi ogromną frajdę oglądanie stylizacje innych osób korzystających z moich lakierów, więc polecam serdecznie, sprawdźcie różne kolory – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gospodyni „You Can Dance” uwielbia eksperymentować z wyglądem, zwłaszcza w zakresie fryzur, makijażu i stylizacji paznokci. Lubi ciekawe kolory i wzory na paznokciach. Fanki często pytały ją, jakich lakierów używa, uzyskuje bowiem oryginalny efekt kolorystyczny. Wokalistka przyznawała wówczas, że miesza różne odcienie, nigdy bowiem nie podobają jej się całkowicie barwy proponowane przez profesjonalne stylistki. Nie jest to jednak dobre rozwiązanie – mieszanie lakierów hybrydowych skraca bowiem trwałość manikiuru.
– W końcu jedna manicurzystka odważyła się dać mi naganę. Powiedziała mi już trochę zirytowana, czemu sobie nie zmieszam swoich kolorów i będzie święty spokój. Wyszłam od niej, mówię: „No właśnie, czemu sobie nie zmieszam sama swoich kolorów” – mówi Patricia Kazadi.
Przez kilka następnych miesięcy prezenterka szukała marki, z którą chciałaby podjąć taką współpracę. Oczekiwała całkowitej swobody i wolności w kreowaniu wymarzonych kolorów. NeoNail by Patricia Kazadi to limitowana edycja siedmiu lakierów hybrydowych, które można kupić jeszcze do końca roku. Wokalistka nie zdradza jeszcze, czy będzie kolejna linia jej autorskich lakierów, zapewnia jednak, że nie żegna się ze swoim marzeniem.
– Nie ukrywam, że zajmuję się tym bardzo długo i marzyło mi się zrobić coś swojego. I cieszę się, że lakiery są początkiem nowej ery dla mnie – mówi Patricia Kazadi.
Już w przyszłym roku gwiazda planuje kolejny projekt związany z kosmetyką. Jej celem jest wprowadzenie całej autorskiej linii do makijażu.
– Oprócz lakierów będą kosmetyki kolorowe, czyli szminki, maskary i cienie. Nie chcę mówić za dużo, ale być może stanie się to za niedługo – zapowiada Patricia Kazadi.
Czytaj także
- 2024-07-08: Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2024-07-05: Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
- 2024-07-10: Przedsiębiorcy oczekują przyspieszenia prac nad zmianami w składce zdrowotnej. Negatywne skutki Polskiego Ładu odczuwa wiele firm, szczególnie małych
- 2024-03-07: Polki należą do najbardziej przedsiębiorczych kobiet w UE. Jednak wciąż jest ich zbyt mało w zarządach i radach nadzorczych firm
- 2024-03-01: Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Może po konkursie Miss World otworzą się perspektywy na pracę w telewizji. Chciałabym poprowadzić jakiś program
- 2023-12-08: O pracownikach 50+ krąży wiele szkodliwych stereotypów. Ta grupa wiekowa wymaga dostrzeżenia i docenienia na rynku pracy
- 2023-05-30: Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów. Odwrotny trend widać jednak w bankowości i ubezpieczeniach
- 2023-05-18: Pizza Hut stawia na franczyzę. Chce otwierać nawet kilkanaście nowych restauracji rocznie
- 2023-04-25: Ataki phishingowe głównym zagrożeniem w cyberprzestrzeni. Próby wyłudzeń najczęściej dotyczą fałszywych inwestycji i sensacyjnych fake newsów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.