Newsy

Patricia Kazadi pracuje nad nową płytą. „Będzie bardziej intymna”

2014-02-10  |  06:50
Prezenterka telewizyjna oraz piosenkarka Patricia Kazadi pracuje nad drugim autorskim krążkiem. Płyta ma ukazać się jeszcze w tym roku, a wydawnictwo poprzedzi minialbum wokalistki.

Debiutancka płyta Kazadi – „Trip” – pojawiła się na rynku w maju zeszłego roku nakładem wytwórni EMI Music Poland. Wydawnictwo promowały utwory „Przerywam sen” oraz „Wanna Feel You Now” z gościnnym udziałem Matta Pokory. Drugi krążek wokalistki ma diametralnie różnić się od pierwszej produkcji.

Nowa płyta będzie bardziej intymna i osobista. W trakcie tworzenia odwołuje do wielu trudnych wspomnień. Dlatego też nie chcę śpieszyć się z wydaniem nowego materiału. Od pięciu miesięcy spokojnie piszę teksty i nagrywam piosenki, których mam już bardzo dużo. Najpierw w internecie ukaże się pięcioutworowa EP-ka, a następnie wydam pełny album – zapowiada artystka.

Kazadi przyznaje również, że ostatnio zaliczyła lekki spadek formy, jednak jak zapewnia do majowych odcinków „X-Factora” na żywo nadrobi wszystkie zaległości.

Od świąt ciężko mi się zmobilizować. Ale do programów live powinnam się spiąć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka.

Patricia Kazadi prowadzi talent-show TVN-u – „X-Factor” od trzeciej edycji, kiedy zastąpiła Jarosława Kuźniara. Od 2011 roku wokalistka jest także prowadzącą programu „You Can Dance – Po prostu tańcz”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.