Newsy

Piotr Rogucki: nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, jak ważną postacią jest Kora

2014-04-28  |  06:15
Juror VII edycji programu „Must Be The Music. Tylko Muzyka” Piotr Rogucki nie ukrywa, że praca przy programie razem z Korą jest dla niego wielkim zaszczytem. Rogucki podziwia Korę za jej talent i to jak zasłużyła się dla polskiej muzyki.

Piotr Rogucki, wokalista zespołu Coma, zastąpił Wojciecha Łozowskiego w VII edycji programu „Must Be The Music. Tylko Muzyka”  Rogucki świetnie odnalazł się w roli jurora, a dodatkowo przyznaje, że współpraca z Korą jest dla niego zaszczytem.

Bardzo dobrze czuję się w towarzystwie Kory i mam wrażenie, że ona w moim również. Darzę ją ogromnym szacunkiem i jest to dla mnie wielki zaszczyt, że mogłem poznać taką postać polskiego rocka – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Rogucki.

Rogucki podkreśla, że Kora jest bardzo ważną postacią w historii polskiego rocka. Wokalistka istnieje na scenie muzycznej od 1976 r. i przez ponad 30 lat była solistką zespołu Maanam.

Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, jak ważną postacią jest Kora, jaki kawał historii polskiej muzyki sama stworzyła. Albo jak bardzo aktualne i jak bardzo mocne są jej utwory, jej teksty i działania – tłumaczy Rogucki.

Program „Must Be The Music. Tylko Muzyka” jest emitowany w Polsacie. W jury oprócz Roguckiego i Kory zasiadają również Elżbieta Zapendowska i Adam Sztaba.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.