Newsy

Polki nie lubią matek-celebrytek

2013-12-17  |  06:40
W ostatnim czasie wśród polskich gwiazd wybuchł prawdziwy baby boom. Celebrytki zaraz po urodzeniu często wyglądają tak, jakby nigdy nie rodziły. Sprawiają wrażenie wypoczętych i szczęśliwych, a także szybko chudną. Z badań "Ciemna strona macierzyństwa" wynika, że Polki z tego powodu nie lubią mam-celebrytek, bo w ich macierzyństwie często muszą zmagać się ze zmęczeniem, depresją i brakiem czasu dla siebie.

Jak jednak przekonuje Beata Michalska-Jutrzenka, redaktor naczelna magazynu "Aktywna Mama", gwiazdy są takimi samymi mamami jak inne Polki i mają podobne problemy.

Macierzyństwo gwiazd jest takie samo jak szarych, zwykłych mam Polek. Nie zauważyłam jakiejś specjalnej otoczki, specjalnego sztabu specjalistów – mówi Beata Michalska-Jutrzenka – Wychodzi się na scenę to jest się gwiazdą, a jak się wraca do dziecka, to jest się po prostu mamą.

Redaktor naczelna pisma „Aktywna mama” zdradza także, że gwiazdy, podobnie jak inne mamy korzystają z pomocy rodziny m.in. babć, teściowych czy sióstr.

Do ciężkich dni w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle przyznała się ostatnio Dorota Gardias.
 
 – Podobnie jak inne matki mam wzloty i upadki. Ja wszystko robię sama. Muszę ugotować, wyprasować, wszystko, co trzeba zrobić w domu, zająć się dzieckiem. Też miewam gorsze dni, gorszy nastrój, gorszy humor, gorszą kondycje. Ostatnio się rozchorowałam, kompletnie nie mogłam się pozbierać. Ale dałam radę – powiedziała prezenterka TVN.
Tylko w tym roku mamami zostały m.in. Małgorzata Socha, Dorota Gardias, Joanna Liszowska, Agnieszka Popielewicz czy Agnieszka Chylińska. Dziecka po raz kolejny spodziewają się także Katarzyna Cichopek i Anna Mucha.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.