Newsy

Polki nie lubią matek-celebrytek

2013-12-17  |  06:40
W ostatnim czasie wśród polskich gwiazd wybuchł prawdziwy baby boom. Celebrytki zaraz po urodzeniu często wyglądają tak, jakby nigdy nie rodziły. Sprawiają wrażenie wypoczętych i szczęśliwych, a także szybko chudną. Z badań "Ciemna strona macierzyństwa" wynika, że Polki z tego powodu nie lubią mam-celebrytek, bo w ich macierzyństwie często muszą zmagać się ze zmęczeniem, depresją i brakiem czasu dla siebie.

Jak jednak przekonuje Beata Michalska-Jutrzenka, redaktor naczelna magazynu "Aktywna Mama", gwiazdy są takimi samymi mamami jak inne Polki i mają podobne problemy.

Macierzyństwo gwiazd jest takie samo jak szarych, zwykłych mam Polek. Nie zauważyłam jakiejś specjalnej otoczki, specjalnego sztabu specjalistów – mówi Beata Michalska-Jutrzenka – Wychodzi się na scenę to jest się gwiazdą, a jak się wraca do dziecka, to jest się po prostu mamą.

Redaktor naczelna pisma „Aktywna mama” zdradza także, że gwiazdy, podobnie jak inne mamy korzystają z pomocy rodziny m.in. babć, teściowych czy sióstr.

Do ciężkich dni w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle przyznała się ostatnio Dorota Gardias.
 
 – Podobnie jak inne matki mam wzloty i upadki. Ja wszystko robię sama. Muszę ugotować, wyprasować, wszystko, co trzeba zrobić w domu, zająć się dzieckiem. Też miewam gorsze dni, gorszy nastrój, gorszy humor, gorszą kondycje. Ostatnio się rozchorowałam, kompletnie nie mogłam się pozbierać. Ale dałam radę – powiedziała prezenterka TVN.
Tylko w tym roku mamami zostały m.in. Małgorzata Socha, Dorota Gardias, Joanna Liszowska, Agnieszka Popielewicz czy Agnieszka Chylińska. Dziecka po raz kolejny spodziewają się także Katarzyna Cichopek i Anna Mucha.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.