Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski: nie odnajduje się na Facebooku czy Instagramie
– Nie do końca się odnajduję w tych nowoczesnych mediach typu Instagram czy Facebook, żeby tam siedzieć non stop i całą swoją prywatność wrzucać. Oczywiście pewne rzeczy trzeba dawać, bo to się potem przekłada na sprzedaż. Nie jestem jednak osobą, która z tym internetem non stop jest związana. Po prostu traktuję to jako taką formę informacji i kontaktu z fanami – mówi Rafał Brzozowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wokalista ma jednak świadomość, że trzeba śledzić innowacyjne formy komunikowania się m.in. przez internet, bo ich rozwój jest bardzo szybki. Ma więc oficjalną stronę na Facebooku, którą lubi już ponad 140 tys. osób. Czasami wrzuca również zdjęcia na Instagram. Rafał Brzozowski z powodzeniem wykorzystuje też internet do rozpowszechniania swojej twórczości. Podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal 2014 po raz drugi otrzymał nagrodę Cyfrowej Piosenki Roku. Jego utwór „Tak blisko” był najchętniej kupowany w sieci.
– Jest taki trend, że sprzedaż dzieli się na dwie części, czyli ten digital, który jest cyfrowy, i to, co jest namacalne, co mamy w sklepach i na półkach sklepowych. Dziś ten digital powoli zaczyna wypierać sprzedaż płyt. W związku z tym tylko się cieszyć, że u mnie to akurat idzie w takim kierunku, że się to udaje, bo to jest przyszłość. Nie wyobrażam sobie jednak swojej pracy artystycznej bez płyt – wyznaje Rafał Brzozowski.
Piosenkarz na festiwalu Sopot TOPtrendy zaprezentował swój nowy utwór „Magiczne słowa”, który jest zapowiedzą kolejnego albumu artysty. Można go już kupić w formie cyfrowej m.in na iTunes.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-05-19: Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat
- 2025-05-29: Bryska: W Sopocie nigdy nie odmawiam sobie przyjemności zjedzenia gofra. Cena nie gra roli
- 2025-05-21: Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-05-21: Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-30: W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.