Mówi: | Rafał Brzozowski |
Funkcja: | wokalista |
Rafał Brzozowski: nie odnajduje się na Facebooku czy Instagramie
– Nie do końca się odnajduję w tych nowoczesnych mediach typu Instagram czy Facebook, żeby tam siedzieć non stop i całą swoją prywatność wrzucać. Oczywiście pewne rzeczy trzeba dawać, bo to się potem przekłada na sprzedaż. Nie jestem jednak osobą, która z tym internetem non stop jest związana. Po prostu traktuję to jako taką formę informacji i kontaktu z fanami – mówi Rafał Brzozowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wokalista ma jednak świadomość, że trzeba śledzić innowacyjne formy komunikowania się m.in. przez internet, bo ich rozwój jest bardzo szybki. Ma więc oficjalną stronę na Facebooku, którą lubi już ponad 140 tys. osób. Czasami wrzuca również zdjęcia na Instagram. Rafał Brzozowski z powodzeniem wykorzystuje też internet do rozpowszechniania swojej twórczości. Podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal 2014 po raz drugi otrzymał nagrodę Cyfrowej Piosenki Roku. Jego utwór „Tak blisko” był najchętniej kupowany w sieci.
– Jest taki trend, że sprzedaż dzieli się na dwie części, czyli ten digital, który jest cyfrowy, i to, co jest namacalne, co mamy w sklepach i na półkach sklepowych. Dziś ten digital powoli zaczyna wypierać sprzedaż płyt. W związku z tym tylko się cieszyć, że u mnie to akurat idzie w takim kierunku, że się to udaje, bo to jest przyszłość. Nie wyobrażam sobie jednak swojej pracy artystycznej bez płyt – wyznaje Rafał Brzozowski.
Piosenkarz na festiwalu Sopot TOPtrendy zaprezentował swój nowy utwór „Magiczne słowa”, który jest zapowiedzą kolejnego albumu artysty. Można go już kupić w formie cyfrowej m.in na iTunes.
Czytaj także
- 2025-04-30: W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
- 2025-04-10: Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.