Newsy

Roma Gąsiorowska: moja ciąża jest bardzo inspirująca dla reżyserów

2014-02-26  |  07:20
Roma Gąsiorowska spodziewa się drugiego dziecka. Mimo to aktorka nie zwalnia tempa i planuje pracować do końca ciąży. – Moja ciąża jest bardzo inspirująca dla reżyserów – mówi aktorka.

Roma Gąsiorowska przygotowuje się do udziału w spektaklu „Opening Night” na podstawie filmu Johna Cassavetesa w TR Warszawa. Gra tam postać, która również jest w ciąży, więc jej obecny stan nie wpłynie na kształt przedstawienia.

Obecnie jesteśmy na etapie prób do nowego spektaklu w TR w Warszawie. To jest mój macierzysty teatr i tam pracuję na etacie. Przygotowujemy nowy spektakl z Grzegorzem Jarzyną, który będzie miał premierę w kwietniu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Roma Gąsiorowska.

Aktorka cieszy się, że jej decyzja o urodzeniu drugiego dziecka nie koliduje z planami zawodowymi. Gwiazda planuje pracować do końca ciąży.

Zobaczymy, czy dam sobie radę. W razie problemów będę miała dublerkę, ale myślę, że ta ciąża jest bardzo inspirująca dla reżyserów – mówi aktorka.

Roma Gąsiorowska i jej mąż Michał Żurawski są już rodzicami dwuletniego Klemensa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.