Newsy

Spodnie z rozszerzanymi nogawkami i ubrania z frędzlami w specjalnej kolekcji Anja Rubik x Mohito

2014-11-07  |  11:50
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    To była najbardziej wyczekiwana modowa premiera tego roku, bo o kolekcji Anja Rubik x Mohito głośno mówiło się już od wielu miesięcy. Modelka zadbała o każdy szczegół swoich projektów i do ostatniej chwili nadzorowała przymiarki. Firmowane jej nazwiskiem ubrania są zarówno eleganckie, szykowne, jak i wyrafinowane.

    Kolekcja Anji Rubik dla Mohito stanowi doskonałe odzwierciedlenie stylu, do jakiego modelka zdążyła już przyzwyczaić swoich fanów. To połączenie miejskiej nonszalancji z autorską interpretacją najświeższych trendów.

    – Wiedziałem, że to, co ona będzie robiła jest spójne z jej stylem, z tym, jak ona się ubiera i rzeczywiście, były takie rzeczy, które ona nosi, podkreślające sylwetkę, odkrywające  piękne nogi. Ta kolekcja jest bardzo spójna, bardzo fajna, momentami takie trochę lata 70., które mi się bardzo podobają. Bardzo też podobały mi się te szerokie spodnie – a'la dziewczyna z Nowego Jorku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Robert Kupisz, projektant mody.

    Projekty Anji Rubik to propozycje dla młodych kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Ubrania podkreślają kobiecość i zapewniają energetyczny look.

    Naprawdę fajne rzeczy, bardzo basicowe. Fenomenalne są te spodnie rozszerzane, czyli  „dzwony”, bardzo fajne frędzlowe spodnie i ta frędzlowa kamizelka, swetry. To jest właśnie styl Anji, to są proste rzeczy, ale mają w sobie taką klasę i jakąś taką tajemnicę – mówi Margaret, wokalistka.

    Paleta kolorystyczna linii opiera się na klasycznym zestawieniu bieli, czerni i szarości dopełnionej przez modele w kolorze khaki, beżowym oraz srebrnym.

    Fajnie połączyła taki skandynawski minimalizm z paryską elegancją i klasą, i z tej kolekcji wiele rzeczy mi przypadło do gustu i wiele już mam w szafie – mówi Jessica Mercedes, blogerka modowa.

    Polka ma już na swoim koncie kolekcje dla włoskich marek: Quazi i Giuseppe Zanotti.  Po raz kolejny udowodniła więc, że świetnie sprawdza się nie tylko na wybiegu, ale również w roli projektantki.

    Bardzo jej gratuluję i trzymam kciuki za następne projekty, bo wiem, że ma wiele w zanadrzu – dodaje Robert Kupisz.

    Kolekcja ubrań i akcesoriów Anja Rubik x Mohito pojawi się w wybranych salonach 14 listopada.  

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema

    Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.

    Muzyka

    Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

    Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.

    Transport

    Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

    66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć