Newsy

Sylwia Juszczak: Kocham być bez makijażu. Wtedy moja skóra oddycha

2017-06-05  |  06:47

W codziennej pielęgnacji gwiazda ogranicza się do stosowania kremów nawilżających. Lubi, gdy jej skóra oddycha, dlatego gdy tylko może sobie na to pozwolić, nie stosuje makijażu. Kosmetyków kolorowych używa niemal wyłącznie przed dużymi imprezami show-biznesowymi.

Sylwia Juszczak nie obawia się pokazywać publicznie bez makijażu, chętnie publikuje też zdjęcia z nieumalowaną twarzą w mediach społecznościowych. Twierdzi, że na duże wyjścia zawsze wykonuje stosowany makijaż, na co dzień jednak daje skórze możliwość oddychania i nie stosuje kosmetyków kolorowych. 

– Kocham być bez makijażu. Fajnie, jak można sobie rzęsy doczepić, żeby już się w ogóle nie malować mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na co dzień gwiazda nie poświęca wiele czasu na przygotowanie się do wyjścia. Zazwyczaj zajmuje jej to ok. 10 minut. Często ogranicza się jedynie do wytuszowania rzęs, jej zdaniem to wystarczy, aby dobrze wyglądać. Czasem nakłada również pomadkę na usta taki makijaż jest łatwy i szybki do wykonania.

– Jak mi się nie chce czesać, to zakładam czapki i kapelusze. I to jest najlepsza opcja jak dla mnie – mówi Sylwia Juszczak.

Brak makijażu na co dzień to nie jedyny sposób, w jaki gwiazda dba o komfort swojej skóry. Ma skórę suchą, wymagającą stałego nawilżania, dlatego regularnie stosuje odpowiednie kremy. Nawyk ten wpoiła aktorce jej mama.

– Nie kupuję najdroższych kremów, bo uważam, że nie ma takiej potrzeby. Są naprawdę dobre, fajne kremy w normalnych cenach, i tak naprawdę chyba dużo lepsze – mówi Sylwia Juszczak.

Przygotowując się do dużego wyjścia, np. na imprezę show-biznesową, aktorka często korzysta z pomocy innych, niekoniecznie wizażystek. Na imprezie z okazji premiery nowego modelu Range Rovera pojawiła się w makijażu wykonanym przez jej przyjaciółkę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.